728 x 90

اعتراف سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت امر خامنه‌ای در سرکوب قیام مردم بپاخاسته

نیروهای ولایی ارتش در خدمت سرکوب مردم
نیروهای ولایی ارتش در خدمت سرکوب مردم

بسیج سراسیمه خلیفه ارتجاع در وحشت از گسترش قیامها

اعتراف مفتضح سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه در سایت خامنه‌ای

به شرکت نیروی زمینی در سرکوب قیامهای ۱۳۹۷

کیومرث حیدری سرکرده نیروی زمینی ارتش تحت‌امر خامنه‌ای روز ۲۰اسفند۹۹ به شرکت در سرکوب قیام دی۹۷ اعتراف کرد و با وقاحت گفت: «یکی از مأموریت‌های استنتاجی افتخارآمیز نیروی زمینی، مرتبط با ناآرامیهای دیماه ۹۷ بود. در آن زمان ما آمادگی‌مان را به پاسدار باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کردیم الآن بهترین فرصت است که ما به نیروهای امنیتی کمک کنیم. خوشبختانه او پذیرفت و ما توانستیم در برقراری امنیت در داخل شهرهایی که دچار ناآرامی شده بودند، تأثیر به‌سزایی داشته باشیم و گزارش آن به استحضار خامنه‌ای هم رسید که اوامر ویژه‌یی در این‌باره صادر کرد که حتماً در آینده برای ما نصب‌العین خواهد بود».

 

یادآوری می‌کنیم که از این پیش‌تر سخنگوی مجاهدین در پیام به پرسنل ارتش و انتظامی گفت: به مردم شلیک نکنید سلاحها را به جوانان ایران‌زمین تحویل دهید. هر گونه شلیک و ضرب و شتم مردم مجازات و کیفر سنگین دارد.

سخنگوی مجاهدین خطاب به پاسداران و سپاه جهل و جنایت نیز گفت به مردم تسلیم شوید، سلاح را تحویل بدهید. از سرنوشت شکنجه‌گران و دژخیمان شاه عبرت بگیرید.

سخنگوی مجاهدین هم‌چنین به سربازان و پرسنل مردمی در ارتش تحت‌امر گفت در هر فرصتی سرکردگان مزدور را در ارتش بر جای خود بنشانید. سلاحها را بردارید و از اردوی دشمن به جبهه خلق بشتابید. جواب شلیک به مردم و جوانان وطن آتش است. پرسنل ملی و میهن‌پرست باید پاسداران و بسیجی‌های سرکوبگر را بر جای خود بنشانند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0040077-14e6-47b7-9d6f-379261a49972"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات