728 x 90

استرون استیونسون: تغییر رژیم ایران تنها راه‌حل است

استراون استیونسون
استراون استیونسون

استرون استیونسون هماهنگ کننده کارزار تغییر برای ایران طی مقاله‌یی در یونایتدپرس بین‌المللی نوشت: تهاجم آشکار رژیم فاشیست ایران به‌نظر می‌رسد حد و مرزی ندارد.

نه تنها ۶نفتکش را در خلیج‌فارس منفجر کرد و یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی را واژگون کرد، بلکه سپاه پاسدارن گشتاپوی رژیم یک نفتکش با پرچم انگلستان به نام استنا ایمپرو را در آبهای بین‌المللی ربود.

اکنون با پهپاد و موشک به بزرگترین پالایشگاه نفتی عربستان سعودی بقیق Abqaiq و میدان نفتی خوریص Khurais حمله کرد و باعث اخلال در صادرات نفت عربستان سعودی و بالارفتن قیمت جهانی نفت شد.

آخرین حملات جنایی اخیر یک سال پس از آن صورت می‌گیرد که یک دیپلمات ارشد از سفارت رژیم ایران در وین به تحویل دادن مواد منفجره به سه تن از مأموران ایرانی با دستورالعمل برای انفجار گردهمایی اپوزیسیون در پاریس، متهم شد.

ظریف و به‌اصطلاح حسن روحانی میانه‌رو، در زمان زمامداریشان مسئولیت اعدام بیش از ۳۵۰۰تن از جمله زنان و کودکان را در ایران برعهده داشته‌اند.

ملاها موج گروگان‌گیری و دستگیری ایرانیان دو تابعیتی مثل نازنین زاغری را برای شهروندان خارجی افزایش داده‌اند....

اعتقاد بر این است که حداقل ۳۰دو تابعیتی و اتباع خارجی در ایران زندانی هستند....

ملاها موج گروگان‌گیری و دستگیری ایرانیان دو تابعیتی مثل نازنین زاغری را برای شهروندان خارجی افزایش داده‌اند....

ما باید حمایت خودمان را از مردم ایران و جنبش مقاومت دموکراتیک آنها، مجاهدین خلق ایران نشان دهیم. عزم شجاعانه آنها برای برداشتن این رژیم شرور از قدرت و جایگزین کردن آن با دموکراسی مبتنی بر جدایی دین از دولت تنها راه، رو به جلو است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8e06e5c-4712-4ccd-b0af-53a8668d7e4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات