728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

  • سایت حکومتی عصر ایران: بازگشایی مدارس در قم مسیری برای پررنگ‌تر شدن کرونا است و نه جبران ضعفهای دو ساله آموزش
  • وزارت بهداشت رژیم: شهرستانهای طبس و بهاباد به‌علت افزایش روند بستری کرونا، مجدداً در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند
  • دانشگاه پزشکی جندی شاپور: ابتلا به بیماری کرونا در سه شهر هندیجان، گتوند و شادگان افزایشی شده است
  • دانشگاه پزشکی بیرجند: با بازگشایی مدارس به هر شکل موافق نیستیم. این به افزایش بیماری کمک خواهد کرد
  • استاندار البرز: اکنون در معرض خطر موج ششم شیوع کرونا قرار داریم. باید خطر شیوع سویه جدید کرونا را جدی بگیریم

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۱۳ آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۴هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۷۱۸نفر، در اردبیل به ۶۱۰۰نفر، در اصفهان به ۳۳۲۸۰نفر، در بوشهر به ۵۴۱۴نفر، در تهران به ۱۱۳۵۴۵نفر، در چهارمحال و بختیاری به ۳۷۳۵نفر، در خوزستان به ۲۹۴۲۰نفر، در سمنان به ۶۴۲۰نفر، در قزوین به ۵۶۰۴نفر، در قم به ۱۳۱۴۰نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۶۲۴نفر، در مازندران به ۱۷۶۷۰نفر و در مرکزی به ۸۸۴۸نفر رسیده است.

وزارت بهداشت رژیم امروز اعلام کرد: «شهرستانهای طبس (خراسان جنوبی) و بهاباد (یزد) به‌علت افزایش روند بستری کرونا، مجدداً در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفتند» (ایسنا ۱۳ آذر۱۴۰۰).

در خراسان جنوبی، ستاد کرونا در دانشگاه پزشکی بیرجند اعلام کرد: «با بازگشایی مدارس به هر شکلی موافق نیستیم. بازگشایی مدارسی که نباید باز شوند و نباید کلاس‌ها در آن به‌صورت حضوری برگزار شود، قطعاً به افزایش موارد بیماری کمک خواهد کرد؛ بنابراین از سوی جامعه پزشکی خواستار این هستیم که اولاً والدین فرزندانشان را به مدارسی که نباید باز باشند نفرستند و هم‌چنین از مدیران مدرسه می‌خواهیم که اصراری به والدین برای حضور دانش‌آموزان نداشته باشند» (ایسنا ۱۳ آذر۱۴۰۰).

در قم، «دو هفته است به‌طور کامل تدریس مجازی را تعطیل کردند تا دانش‌آموزان مجبور به حضور در مدرسه شوند؛ سی نفر در یک کلاس بدون فاصله‌گذاری هستند. شرایط در برخی مدارس نشان می‌دهد بازگشایی مدارس مسیری برای پررنگ‌تر شدن کرونا است و نه جبران ضعفهای دو ساله آموزش!» (سایت عصر ایران ۱۳ آذر۱۴۰۰).

در خوزستان، رئیس دانشگاه پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: «موارد ابتلا به بیماری کرونا در سه شهر هندیجان، گتوند و شادگان افزایشی شده که باید رهگیری و بیماریابی در این شهرها افزایش یابد» (ایسنا ۱۳ آذر۱۴۰۰).

در البرز، استاندار گفت: «اکنون در معرض خطر موج ششم شیوع کرونا قرار داریم. باید خطر شیوع سویه جدید کرونا را جدی بگیریم» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۳ آذر۱۴۰۰).

در یزد، دانشگاه پزشکی با اشاره به شیوع بیماری کرونا اعلام کرد: «وضعیت شهرستان بهاباد در استان یزد قرمز و بافق نارنجی و ۶شهرستان در این استان وارد وضعیت زرد کرونایی شدند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۳ آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ آذر۱۴۰۰ (۴دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4c0d74fa-2a75-4180-9d0b-e3a4aa397bd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات