728 x 90

ترور سفير عربستان در آمريكا,

توطئه بزرگ تروریستی آخوندها در آمریکا

-

توطئه  رژیم آخوندی برای ترور سفیر عربستان توسط نیروی تروریستی  قدس در آمریکا خنثی شد
توطئه رژیم آخوندی برای ترور سفیر عربستان توسط نیروی تروریستی قدس در آمریکا خنثی شد
پنج اسم در لیست جدید تحریمهای وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفتند، این پنج اسم عبارتند از: «منصور ارباب سیار»، «غلام شکوری»، «پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس»، «عبدالرضا شهلایی» و «حامد عبداللهی»، این افراد از آمران و عاملان یک توطئه بزرگ تروریستی در آمریکا هستند. این طرح چه بود و چه اهدافی را دنبال می‌کرد؟

۱میلیون و ۶۰۰هزار دلار مبلغی است که رژیم ایران برای پیشبرد یک طرح تروریستی در آمریکا خرج کرده و ۱۰۰هزار دلار آن را به یک کارتل مواد مخدر در مکزیک پیش‌پرداخت کرده بود. پای کارتلهای مواد مخدر هم در میان است. رژیم ایران اعلام آمادگی کرده بود که ّهزاران کیلو تریاک در اختیار کارتلهای مواد مخدر مکزیک قرار دهد. که این طرح را پیش ببرند. هدف اولیه این طرح سفیر عربستان سعودی در واشنگتن به‌نام «عادل عبدالجبیر» بود. محل ترور رستورانی در واشنگتن بود که این سفیر به آن تردد می‌کرد. در صورت انفجار علاوه بر سفیر عربستان، ۱۰۰تا ۱۵۰نفر از شهروندان آمریکایی و از جمله اعضایی از کنگره آمریکا کشته می‌شدند.

دادستان کل آمریکا، رئیس اف.بی.آی و مقامهای برخی دیگر از ارگانهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی جزییات این طرح را اعلام کردند. بر اساس اطلاعات اعلام شده «منصور ارباب سیار» دارای پاسپورتهای ایرانی ـ آمریکایی که دستگیر شده است این طرح را پیش می‌برده است. وی با فردی به‌نام غلام شکوری از نیروی قدس در ارتباط بوده است. شکوری در ایران است. این طرح تروریستی از ماه ژوئن برای سرویستهای اطلاعاتی آمریکا لو رفته بود. لو رفتن، بر اثر نفوذ یک مأمور مخفی آمریکا در این شبکه بوده است. باراک اوباما می‌گوید تمامی امکانات را برای تکمیل تحقیقات به‌کار می‌گیرد. هیلاری کلینتون بر ارسال یک پیام قوی به رژیم ایران و تحریمها و مجازاتهای بیشتر تأکید کرده است. خزانه‌داری آمریکا بلافاصله اسامی ۵تن از عاملان و آمران این طرح را به لیست تحریمهای خود افزوده است. اکنون بحث این است که این پرونده به شورای امنیت ارجاع شود.

اما عربستان سعودی که سفیر آن هدف طرح بوده است، در یک موضعگیری رسمی این اقدام رژیم ایران را «نفرت انگیز» و در تعارض با معیارها و استانداردها و کنوانسیونهای بین‌المللی دانست.

رژیم آخوندی که از این ضربه بزرگ به‌شدت وحشت کرده است، درصدد تکذیب آن برآمد و مدعی شد این یک اتهام بچگانه است و برای پرده‌پوشی مشکلات و بحرانهایی است که آمریکا با آن روبه‌روست.

اما تحلیلگران می‌گویند کشف این توطئه تروریستی عواقب جدی برای رژیم ایران دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ea790033-abfb-4e42-a7e7-21f23e535195"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات