728 x 90

اختلاس عوامل رژيم,شقه دروني رژيم,

ضد حمله باند احمدی نژاد علیه باند رقیب و متهم کردن آنها به پنهان کردن عوامل اصلی اختلاس

-

پاسدار احمدی‌نژاد
پاسدار احمدی‌نژاد
با ادامه تشدید بحران در دیکتاتوری آخوندی بر سر اختلاس نجومی، باند احمدی‌نژاد به یک ضدحمله علیه باند رقیب دست زد و آنها را به پنهان کردن عوامل اصلی اختلاس 3میلیارد دلاری متهم کرد.

احمدی‌نژاد طی سخنانی در شهر خلخال در استان اردبیل، گفت: «افرادی که حمایت می‌شدند و به‌دنبال تشکیل بانک بودند و شروع به اخذ وام‌های کلان می‌کردند و کارخانه می‌خریدند، زمانی که دولت و بنده متوجه آن شدیم، به رئیس کل بانک مرکزی گفتم و ایشان فعال شدند و این افراد را شناسایی کردند و در ادامه فهمیدند با گروهی ترفند که مورد حمایت بعضی باندهای قدرت و ثروت است».

احمدی‌نژاد افزود: «قرار شد بی‌سروصدا اموال این افراد را شناسایی و مسدود کنیم اما یکی خبر را زودتر داد و یکباره دیدیم قلم‌های خبیث برای فراری دادن مجرمین پشت‌پرده شروع به متهم کردن خود دولت کردند».

در همین حال، رحیم مشایی، رئیس دفتر احمدی‌نژاد نیز با انتشار اطلاعیه‌یی علیه باند رقیب ضمن رد نقش خود در اختلاس که خبرگزاری وابسته به سپاه وی را متهم کرده بود، نوشت: «در ادامه سیاست‌ تخریب دولت برخی روزنامه‌ها و سایتهای زنجیره‌یی با مطرح شدن موضوع اختلاس بانکی کوشیدند تا با جوسازی و دروغ‌پردازی... از اصل ماجرا و مسایل پشت‌پرده‌این اختلاس، دولت را به مشارکت در این قضیه متهم سازند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7378e58d-a039-4164-b879-04350bd4a4b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات