728 x 90

تشدید سرکوب ,درگیری با مزدوران,

دزفول: در گیری دراویش نعمت الهی با نیروهای انتظامی + کلیپ

-

درگیری دراویش  نعمت اللهی  با نیروهای سرکوبگر در دزفول
درگیری دراویش نعمت اللهی با نیروهای سرکوبگر در دزفول
در جریان برپایی نمایشگاه هفته‌ی جنگ ضدمیهنی در شهرستان دزفول در استان خوزستان، غرفه‌یی به پخش تصاویری توهین‌آمیز در مورد دارویش طریقت نعمت‌اللهی گنابادی اختصاص یافته بود که این امر مورد اعتراض دراویش و پیروان آنها قرار گرفت. همچنین آخوندی به‌نام نمازی در این نمایشگاه علیه دراویش سخنرانی کرده است.

بنابراین گزارش؛ ساعتهایی پیش تعدادی از دراویش با تجمع مقابل این نمایشگاه، خواستار برخورد مقامات قضایی و امنیتی با این اقدامات توهین‌آمیز شدند که با دخالت مأمورین انتظامی همراه بود و منجر به بازداشت تعدادی از دراویش شد. اسامی برخی از دستگیر ‌شدگان به قرار زیراست.

قاسم مانگری، مسعود مجدی‌نسب، حسن دیاپور، رضا ابرکار، محمدجواد بابایی، محمد مالکی از جمله دراویش بازداشت‌ شده هستند.

در پی این بازداشتها، تعدادی از دراویش و پیروان آنها با تجمع در مقابل کلانتری شماره ۱۴ این شهرستان، خواستار آزادی برادران خود شدند.

در حال حاضر تعدادی از دراویش مقابل کلانتری اجتماع کرده‌اند. خبرهای ارسالی حاکی است، تعدادی از دراویش به ادارة اطلاعات این شهرستان منتقل و کلیة خیابانهای منتهی به پاسگاه و فرمانداری مسدود شده است و صدای شلیک هوایی به گوش می‌رسد.

بر اساس این گزارش؛ دو درویش که در کلانتری بازداشت بودند آزاد شدند اما کماکان چند درویش در بازداشت اداره‌ی اطلاعات به‌سر می‌برند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d52bc470-1555-4c4c-bd20-e9353426412f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات