728 x 90

احتمال تعلیق حمله به رفح

تصویری از بمبارانها در رفح
تصویری از بمبارانها در رفح

اورشلیم پست، (۸اردیبهشت) - اسراییل به حماس هشدار داد: معامله گروگان را بپذیرید وگرنه وارد رفح می‌شویم
کاتز وزیر خارجه اسراییل گفت: «اگر گزینه‌یی برای توافق وجود داشته باشد، ما آن را انجام خواهیم داد. با این وجود وی تأکید کرد تبادل گروگان تاثیری بر هدف کلی جنگ که همانا انهدام حماس است تاثیری ندارد.
اسرائیل به حماس هشدار داد که عملیات نظامی بزرگی را انجام خواهد داد مگر این‌که این گروه توافقی را برای آزادی برخی، اما نه همه، از ۱۳۳ گروگان باقی مانده بپذیرد.
کاتز وزیر خارجه اسراییل به کانال ۱۲ گفت: «اگر توافقی حاصل شود، عملیات را تعلیق خواهیم کرد...».

 

فرانس ۲۴ - وزیر خارجه اسراییل می‌گوید معامله گروگان‌گیری عملیات رفح را به تعویق می‌اندازد.
وزیر امور خارجه اسراییل روز شنبه گفت در صورتیکه توافقی برای آزادی گروگانهای اسراییلی که توسط حماس در اسارت به سر می‌بردند، حمله برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به‌حالت تعلیق درآید.
اسرائیل کاتز وزیر امور خارجه در مصاحبه‌یی با کانال ۱۲ تلویزیون محلی گفت: آزادی گروگانها برای ما اولویت اصلی است. کاتز در پاسخ به این سؤال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای از بین بردن گردانهای حماس در شهر رفح می‌شود، پاسخ داد: 'بله'. وی ادامه داد: در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c732205-1dcc-4b93-ac29-d0690ae19d05"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات