728 x 90

لغو محاصره اشرف,

آن ماری لیزن: وظیفه ملل ‌متحد است که حفاظت اشرف را برعهده گیرد!

-

خانم آن ماری لیزن
خانم آن ماری لیزن
آن ماری لیزن، رئیس افتخاری سنای بلژیک: در رابطه با ایالات متحد آمریکا، قوت آنها، هنرشان در انجام سریع السیر کارها و هم‌چنین فراموش کردن تصمیماتی است که می‌گیرند. ما در برابر خود کشوری را داریم که در واقع مسئولیت دارند و موجب افزایش دخالت رژیم ایران در سرزمین وسیعی مانند عراق شده است، و این امر به‌خاطر توافق پارلمان انگلستان محقق شد. آن ماری لیزن، رئیس افتخاری سنای بلژیک در کنفرانس بین‌المللی در ژنو گفت: ”دوستان گرامی من به فرانسوی صحبت خواهم کرد و تا آن‌جایی که ممکن است اختصار را رعایت می‌کنم. ما امروز در اینجا 2 مخاطب واقعی داریم. از یک طرف ایالات متحده از طرف دیگر سازمان ملل‌متحد و به‌طور خاص نهادهای مستقر در ژنو“.
در رابطه با ایالات متحد آمریکا، قوت آنها، هنرشان در انجام سریع السیر کارها و هم‌چنین فراموش کردن تصمیماتی است که می‌گیرند. ما در برابر خود کشوری را داریم که در واقع مسئولیت دارند و موجب افزایش دخالت رژیم ایران در سرزمین وسیعی مانند عراق شده است، و این امر به‌خاطر توافق پارلمان انگلستان محقق شد. این را باید یادآوری کرد زیرا مهم است.
در اوایل ژوئیه با کمیته نیروهای مسلح درکنگره ملاقات کردم. آنها کسانی هستند که از نزدیک امور را در وزرات دفاع دنبال می‌کنند. من داستان اشرف را تعریف کردم و از آنها پرسیدم آیا وضعیت را دنبال می‌کنند؟ آیا برنامه‌یی برای آینده دارند. بدتر از همه بی‌اطلاعی آنها بود. آنها خبر نداشتند. فقط امیدوارم که از آن موقع تا حالا پیشرفت کرده باشند ولی این ناآشنایی عمیق در این کشور بزرگ، در این ساختارهای بزرگ، از نقشی که می‌توانند واقعاً ایفا کنند، زیانی که می‌توانند برسانند، به‌طور مثال همان‌طور که گفتم این گسترش دخالت رژیم ایران. اذعان به آن مشکل است ولی حقیقت دارد.
این اولین داور بزرگ است. دومین آن همان‌طور که اینگرید بتانکور می‌گفت، مراجعه به کسانی است که در کنار این ساختمان مستقر هستند، کسانی که این شغلها را عهده‌دار شده‌اند چون به آنها اعتماد شده است.
در صورتی که آمریکاییها قادر نباشند این کار را انجام دهند، و این امر مهم است، امکانی خواهد بود تا بالاخره ملل‌متحد نشان دهد که برای حفاظت از گروهی از انسانها کاری واقع انجام داده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bfacb511-0b2c-4bc9-9baf-284574385c68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات