728 x 90

شقه دروني رژيم,

علی مطهری تأسیس جبهه پایداری را شبیه تأسیس مسجد ضرار در صدر اسلام می‌بینم

-

علی مطهری- عضو مجلس ارتجاع
علی مطهری- عضو مجلس ارتجاع
در ادامه جنگ قدرت در باند غالب دیکتاتوری آخوندی حاکم بر ایران، رسانه‌های حکومتی خبر از تشکیل جبهه جدیدی به نام جبهه پایداری دادند

در مصاحبه‌ای با رسانه حکومتی فرارو، علی مطهری از باند خامنه‌ای و نماینده مجلس ارتجاع، تشکیل جبهه نوبنیاد ”پایداری“، را تعاریفی که اعضای جبهه ”پایداری“ برای اصول‌گرا بودن فعالان سیاسی بیان کرده‌اند و بر خود ایشان صدق نمی‌کند، خواند.

وی درحالی که در این مصاحبه از حمله به باند احمدی‌نژاد فروگذاری نکرد گفت: ”اینان وصل به دولت هستند و از قدرت رسانه‌یی و مالی و سیاسی خوبی برخوردارند، و بعید می‌دانم پایگاه اجتماعی قوی داشته باشند“.

”جبهه پایداری از پیوند حامیان دولت در مجلس و برخی از اخراجی‌های دولت تشکیل شد. آقاتهرانی، روح الله حسینیان، کوچک زاده، رسایی و زارعی نمایندگان دو آتشه حامی دولتهای احمدی‌نژاد، در کنار صادق محصولی از نزدیکان رئیس دولت نهم و دهم قرار گرفتند؛ تا با حمایت مصباح یزدی گردهم جبهه پایداری را تشکیل دهند.

دیری نگذشت که ادعای اولیه جبهه پایداری برای حرکت در جریان وحدت با مطرح کردن درخواست سهم بیشتر از سوی برخی از اعضای این جبهه شکل دیگری یافت و سیل انتقادات را به سوی سهم‌خواهان به حرکت در آورد“.

مطهری تأسیس جبهه پایداری را شبیه تأسیس مسجد ضرار خواند و گفت: «در آن زمان عده‌یی به نام مسجد علیه اسلام فعالیت می‌کردند و پیامبر دستور تخریب آن مسجد را دادند. امروز نیز عده‌یی با تأسیس جبهه پایداری، به نام وحدت، تفرقه ایجاد می‌کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e4d2a955-d23c-44a9-a9f7-5397138bf5b3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات