728 x 90

اشغال بخشي از اشرف با زرهي,

مریم رجوی جهت توقف کشتار در اشرف به آمریکا اتحادیه اروپا فراخوان می‌دهد

-

الیوم السابع
الیوم السابع
مریم رجوی رهبر سازمان اپوزیسیون مجاهدین خلق ایران، دولت آمریکا و اتحادیه اروپا را به اقدام عاجل برای توقف کشتار در اشرف فراخواند، و از دولت آمریکا خواست تا بیمارستان آمریکایی نزدیک اشرف مسئولیت درمان مجروحان را بپذیرد. الیوم السابع – مصر ۲۲ فروردین - وی کشتار مجاهدان بی‌دفاع اشرف به دست نیروهای مهاجم را جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی خواند که دیکتاتور عراق جدید به دستور خامنه‌ای آن را به اجرا درآورده است.

در اطلاعیه‌یی که مجاهدین خلق برای ”الیوم السابع“ ارسال کردند، رجوی با درود به شهیدان اشرف، پایداری آنان در برابر چنین حمله وحشیانه‌یی را حماسه دفاع از آزادی و شرف مردم ایران در برابر تهاجم دیکتاتوری فاشیستی توصیف کرد و تأکید کرد که دولت آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد، از پنج روز قبل به‌طور کامل از تمامی جزئیات نقل و انتقالهای نظامی و آماده‌سازی‌های سرکوبگرانه برای حمله و کشتار مطلع بودند.

در این اطلاعیه آمده است، که تعداد شهیدان به ۳۱تن رسیده، و صدها مجروح به‌دلیل نداشتن امکانات پزشکی در این قرارگاه، وجود دارد.
رجوی، مسئولیت عدم جلوگیری و سکوت و بی‌واکنشی غیرقابل توجیه در برابر این خونریزی را برعهده دولت آمریکا و اتحادیه اروپا و سازمان ملل ‌متحد دانست، به‌ویژه‌این‌که دولت آمریکا به تک‌تک ساکنان اشرف در رابطه با حفاظت آنان به‌صورت مکتوب تعهد داده است و الآن بایستی در برابر تعهداتش مسئول باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/042f7919-035e-41d4-af43-3aa17b258104"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات