728 x 90

كارزار پيروزي به دنبال پيام خانم مريم رجوي,

گرامیداشت شهیدان در تظاهرات هم میهنان آزاده در برابر پارلمان نروژ در اسلو

-

تظاهرات هم میهنان آزاده در برابر پارلمان نروژ در اسلو
تظاهرات هم میهنان آزاده در برابر پارلمان نروژ در اسلو
هواداران مقاومت و مجاهدین به همراه ایرانیان شریف و آزاده برای حمایت از اشرفیان قهرمان و مقاوم در برابر توطئه و محاصره ضدانسانی توسط رژیم ضدبشری ولایت فقیه و مزدوران عراقی‌اش، و برای بزرگداشت یاد دو قهرمان صدیق، مجاهد خلق محسن دکمه‌چی و مجاهد خلق رضا شیر محمدی، در برابر پارلمان نروژ در اسلو تجمع کردند.

در ابتدای مراسم مجری برنامه، در وصف این این قهرمان سرفراز چنین گفت:
بگذار تا بگریم چون ابر در بهاران کز سنگ ناله خیزد روز وداع یاران
دو مجاهد صدیق، دو گرد سرفراز خلق قهرمان ایران به سوی جاودانه‌فروغ پر کشیدند و جاودانه شدند.

مجاهد صدیق محسن دکمه چی، پدر مجاهد اشرفی نرگس دگمه‌چی، بر اثر شکنجه‌های جسمی و روحی و ممنوعیتهای پزشکی توسط مزدوران خامنه‌ای به‌شهادت رسید.
مجاهدی دیگر رضا شیر محمدی، شیر خستگی‌ناپذیر در رزم و نبرد مستمر با دو دیکتاتوری برای ایجاد حاکمیت ملی در ایران و سرنگونی رژیم جنایتکار آخوندی در آسمان پرستاره این میهن شهیدان جاودانه شد.
یاد و خاطره و سیمای پر مهر و محبتش همیشه در قلبهایمان تا سرنگونی رژیم پلید آخوندی و در فردای رهایی خلق در سرتاسر ایران گرامی خواهد بود. سلام و درود خلق ایران بر این دو ستاره جاودان آسمان رهایی باد.

در ادامه و بعد از اجرای جمعی سرود ایران زمین، حاضران با فریادهایی خشم‌آگین، یکصدا شعار می‌دادند:
مرگ بر خامنه‌ای از اشرف تا ایران
درود بر اشرفی مرگ بر خامنه‌ای

در ادامه و برای تجدید عهد و پیمان با دو عزیز از دست رفته اخیر، سرود قسم به‌صورت جمعی خوانده شد.
از آن‌جایی که مجاهد صدیق رضا شیر محمدی، برای هواداران مقاومت در نروژ چهره‌ای محبوب و شناخته شده بود، و اکثراً خاطرات زیادی از این مجاهد خلق با خود داشتند، درگذشت ایشان بسیار سنگین بوده و به‌شدت متاثر شده و اشک میریختند.
تعدادی از حاضران در ادامه برنامه به ذکر خاطراتشان از این قهرمان خستگی‌ناپذیر مجاهد خلق پرداختند.
در قسمت پایانی مراسم، تمامی شرکت‌کنندگان در آکسیون مزبور برای ادای احترام به این دو مجاهد صدیق، با گلباران کردن تصاویرشان با آنان برای ادامه راهشان تا سرنگونی رژیم ضدبشری ولایت فقیه در ایران، تجدید پیمان نمودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/85673f9d-8764-4474-b4f4-c2f249ea8bc9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات