728 x 90

افزايش فشار بر زندانيان,

زندانی سیاسی زهرا جباری در حالت کما به بیمارستان منتقل شد

-

زندانی سیاسی زهرا جباری از بستگان ساکنان اشرف
زندانی سیاسی زهرا جباری از بستگان ساکنان اشرف
دوشنبه شب اول فروردین ماه وضعیت جسمی زندانی سیاسی زهرا جباری به وخامت گرایید و به کما فرورفته است. بنابه گفتۀ شاهدان هنگام انتقال به یکی از بیمارستانهای تهران به نظر می‌رسید که مغز او از کار افتاده بود و فقط قلبش می‌زد. بعضی از گزارشات تایید نشده حاکی از مرگ مغزی این زندانی سیاسی است. زندانی سیاسی زهرا جباری ماه‌ها است که از ناراحتی حاد قلبی و رماتیسم شدید رنج می‌برد ولی به دستور بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی مانع درمان وی هستند. مدتی پیش وضعیت وی به حدی وخیم گردید که به بیمارستان منتقل شد ولی بازجویان وزارت اطلاعات و عباس جعفری دولت آبادی از ادامۀ درمان او در بیمارستان ممانعت کردند و او را به زندان بازگرداندند.
یکی از شیوه‌های ضدبشری که به دستور صادق لاریجانی رئیس قوۀ قضاییه ولی‌فقیه و وزارت اطلاعات علیه زندانیان سیاسی بکار برده می‌شود عدم درمان زندانیان سیاسی و زجر کش کردن تدریجی آنها است. در حال حاضر تعدادی از زندانیان سیاسی در شرایط قرون‌وسطایی و زجر کش قرار دارند که اسامی بعضی از آنها به قرار زیر می‌باشد، بازاری زندانی محسن دکمه‌چی که در آستانۀ مرگ قرار دارد، حسن رونقی ملکی، فرح واضحان، کبری بنازاده امیرخیزی، منصور اسانلو، ماشالله حائری، شیرمحمد رضایی، علی عجمی و مهدی محمودیان می‌باشند.
تصمیم‌گیری در مورد سرکوب خونین مردم ایران، اعدام زندانیان سیاسی، اعدامهای گروهی، اعدام کودکان، عدم درمان زندانیان سیاسی و زجر کش کردن آنها و ایجاد شرایط قرون‌وسطایی و طاقت‌فرسا علیه آنها بوسیلۀ ولی‌فقیه علی خامنه‌ای گرفته می‌شود و توسط صادق لاریجانی منصوب ولی‌فقیه در قوۀ قضاییه، وزارت اطلاعات، عباس جعفری دولت آبادی دادستان تهران و سازمان زندانها به اجرا گذاشته می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0c5e6d5c-ac61-4dea-b4cf-ccaee6231f04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات