728 x 90

قيام هاي خاورميانه,صدور تروريزم رژيم در جهان ,

سپاه پاسداران در لیبی

-

مردم لیبی مخالف دخالت نیروهای خارجی هستند
مردم لیبی مخالف دخالت نیروهای خارجی هستند
سپاه پاسداران چندین پایگاه نظامی در جنوب لیبی دارد. به گزارش تلویزیون العربیه این موضوع در جریان قیام اخیر مردم این کشور علیه دولت قذافی فاش گردیده است.
یک منبع موثق در سپاه پاسداران به تلویزیون العربیه از همکاریهای نظامی رژیم آخوندی و دولت معمر قذافی خبر داد و گفت: سپاه پاسدارن چند پایگاه نظامی در جنوب لیبی دارد. هدف از فعالیت این پایگاهها ”قاچاق سلاح و ارسال کمکهای لجستیکی برای شبه‌نظامیان در کشورهای غرب و مرکز آفریقا است“. به گفته این منبع، اعضای سپاه پاسداران تحت پوشش شرکتهای نفتی وارد لیبی می‌شوند و برخی از این شرکتها متعلق به سپاه پاسداران هستند.
این منبع فاش کرد که دولت معمر قذافی به درخواست رژیم ایران قراردادهای صوری در زمینه پروژه‌های نفتی امضا کرده تا اعضای سپاه به آسانی و بدون هیچ مشکلی وارد لیبی شوند.

در حال حاضر بیش از 500عضو سپاه در جنوب لیبی هستند. رژیم آخوندی در حال بررسی چگونگی انتقال آنها به ایران است. به گفته این منبع همکاری نظامی بین رژیم قذافی و رژیم آخوندی از سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1af8551-b80c-4aa8-8765-5271c908d360"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات