728 x 90

-

۵ میلیارد ریال تغییر دکوراسیون اتاق شهردار مشهد

-

شهر مشهد
شهر مشهد
به گزارش سایت پارسینه، ۲۰بهمن، دکتر کمال سرویها از اعضای شورای شهر مشهد، در وب‌سایت شخصی اسناد سوءاستفاده و چپاول اموال مردم توسط شهردار مشهد را برملا کرده و نوشته که این کارگزار رژیم مبلغ ۵میلیارد ریال برای تغییر دکوراسیون اتاق خود هزینه کرده و از آن‌جا که شهردار دزد رژیم در مشهد این موارد را انکار کرده، این فرد اسناد آن را نیز در وب‌سایت خود ضمیمه کرده است. این عضو شورای شهر مشهد نوشته است:  
اینجانب به‌عنوان عضو شورای شهر مشهد لازم می‌دانم که در این خصوص گزارشی را ارائه نمایم.
اواخر سال ۸۸ مطلع شدیم جناب شهردار تغییراتی را در حوزه کاری خود شروع نموده است لذا به اتفاق ریاست شورا بازدیدی به‌عمل آورده و از میزان هزینه‌های در حال انجام جویا شدیم که ایشان عرض کردند در اتاق من کمتر از ۱۰۰میلیون تومان هزینه خواهد شد. بعد از مدتی مطلع شدیم برآورد هزینه‌ها بالغ بر ۳۰۰میلیون تومان شده لذا با طرح سؤال در جلسه غیرعلنی از ایشان توضیح خواستیم که ایشان اعلام نمودند برآورد اولیه برای ۷۰۰مترمربع اتاق و حوزه ایشان حدود ۱۸۰میلیون تومان بوده اما با توجه به تعویض سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و صوت و نور حدود ۵۰۰میلیون تومان هزینه شده است. بعداً قراردادهای دیگری نیز به دستمان رسید که بالغ بر ۶۰۰میلیون تومان را گواهی می‌نمود. لذا در تاریخهای ۱۴/۷/۸۹، ۱۱/۸/۸۹ و ۲۸/۹/۸۹ نامه‌هایی را ریاست شورا جهت شفافیت موضوع به شهردار ارسال داشته‌اند که متاسفانه یا با کلی‌گویی پاسخ داده شده یا به کلی پاسخی ارسال نگشته.
با توجه به موارد ذکر شده بهتر است جناب شهردار برای اعضای شورای شهر و مردم شریف به‌صورت واضح توضیح دهند که از پول عوارض مردم شریف چه مبلغی را در دفتر خود برای تغییر دکوراسیون و مناسب‌سازی هزینه نموده‌اند... به راستی طبق نظر کارشناسان با این مبلغ می‌توانستیم ۶۰پارک ۱۰۰۰متری برای حاشیه شهر ایجاد نماییم که متأسفانه جناب شهردار بدون مشورت و اذن شورا چنین ضرر و زیانی را متوجه شهر نمودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/94bbd392-ce86-4391-99df-30017f5867ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات