728 x 90

حمله به اشرف,

شیخ یوسف بدن، شیخ کل عشیره البعیج، حمله وحشیانه مزدوران سفارت آخوندی به اشرف را محکوم کرد

-

خروش قهرمانان اشرف
خروش قهرمانان اشرف
شیخ یوسف بدن، شیخ کل عشیره البعیج، با صدور بیانیه‌ای حمله وحشیانه مزدوران سفارت آخوندی به اشرف در 17دیماه را عملی جنایتکارانه مغایر با اخلاق اصیل عربی دانست و آن را محکوم کرد. وی از ارگانهای بین‌المللی خواستار دخالت برای تأمین حفاظت اشرف جهت جلوگیری از این‌گونه اقدامات غیرانسانی شد.

در این بیانیه آمده است:
به‌عنوان شیخ کل عشیره البعیج و رئیس شورای شیوخ عشایر بغداد و استانهای جنوبی، نمایش شکست‌خورده‌ای که به درخواست رژیم ایران توسط نافع العیسی صورت گرفت را به‌شدت محکوم می‌کنم، او مزدور رژیم ایران و در ارتباط مستقیم با سفیر این رژیم است و تعدادی عناصر مجهول‌الهویه را تحت عنوان شیوخ عشایر و اهالی دیالی در جلوی ضلع جنوبی اشرف جمع کرد. آنها ساکنان اشرف را که مهمانان ما هستند برخلاف ارزشها و شرف ما عراقیان مورد تعرض قرار دادند، تعرضی که منجر به مجروح شدن حدود 180نفر که 91نفر از آنان زن بودند گشته است. ما در برابر جهان و به‌خصوص مردم برادر ایران اعلام می‌کنیم که این‌گونه رفتارهای جنایتکارانه ربطی به رفتار و اخلاق اصیل عربی در قبال مهمانان ندارد و طرفهای ذیربط و عناصر ملی در دولت جدید عراق را برای توقف این نمایشها و دخالتهای آشکار در عراق که هیچ‌گونه کمکی به رژیم بحران‌زده و در آستانه سقوط تهران نمی‌کند، فرا می‌خوانیم. ما به اشرفیهای قهرمان می‌گوییم که خداوند با صابرین است و شما حق هستید، صبر و استقامت کنید زیرا که در مرتبت بالایی قرار دارید و فرزندان عراق بزرگ با شما هستند و از خداوند عز و جل شفای عاجل برای مجروحان را مسألت داریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/27022ea6-b117-49e4-a14c-afc8f2f64e04"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات