728 x 90

شقه دروني رژيم,

دفاع شمار دیگری از نمایندگان مجلس ارتجاع از برکناری تحقیر‌آمیز متکی

-

متکی، وزیر خارجه آخوندها
متکی، وزیر خارجه آخوندها
شمار دیگری از نمایندگان مجلس ارتجاع، با دفاع از برکناری تحقیر‌آمیز متکی، آن را دیرهنگام خواندند و به رقیبان خود هشدار دادند که ایرادگیری نکنند.

محمود بیغش، عضو کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، گفت: رئیس‌جمهور از تابستان قصد این جابه‌جایی را داشت و این موضوع از چند ماه قبل در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مطرح شده بود.
مهدی نقوی عضو دیگر کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس ارتجاع، پاسدار احمدی‌نژاد را نفر اول بعد از خامنه‌ای برای نظام دانست و گفت: عزل وزیر به عهده رئیس‌جمهور است و از اختیارات او محسوب می‌شود. این مسأله زمان و مکان خاصی ندارد؛ هر گاه رئیس‌جمهور تشخیص دهد که وزیری از عهده کار بر نمی‌آید، می‌تواند او را عزل کند.
علیرضا سلیمی، یک نماینده دیگر مجلس ارتجاع نیز گفت: رئیس‌جمهور حق دارد افراد همسو با خود را انتخاب کند، این مسأله از ماه‌ها پیش مطرح شده بود ولی رسانه‌ای نشد.

در همین حال، رجانیوز وابسته به باند پاسدار احمدی‌نژاد، با عنوان «تغییر دیر هنگام» نوشت: یکی از دلایل اصلی انتصاب نمایندگان ویژه از سوی رئیس‌جمهور که البته بعداً به‌عنوان مشاوران ویژه رئیس‌جمهور تغییر عنوان پیدا کردند، نواقص موجود در کار وزارت امور خارجه در استفاده از فرصتهای متعدد با سایر کشورها بود... وزارت‌خارجه در این زمینه عملکرد قابل قبولی نداشت، به‌طوری که از مدتها قبل انتظار تغییر در رأس وزارت‌خارجه و قرار گرفتن فردی با ویژگی‌های مشابه رئیس‌جمهور به‌منظور هم‌افزایی وجود داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9641170c-c16b-4698-9c6a-78483ac0d125"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات