728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

ساکنان اشرف باید توسط جامعه بین‌المللی مورد حفاظت قرار بگیرند

-

تظاهرات ایرانیان در بروکسل در حمایت از قطعنامه پارلمان اروپا در دفاع از حقوق مجاهدان اشرف
تظاهرات ایرانیان در بروکسل در حمایت از قطعنامه پارلمان اروپا در دفاع از حقوق مجاهدان اشرف
روزنامه آدرس آویسن نروژ با اشاره به تظاهرات ایرانیان مقابل پارلمان اروپا در سرمای بروکسل نوشت: بستگان و دوستان ۳۴۰۰تن از ساکنان اشرف خواستار لغو محاصره اشرف هستند
این روزنامه افزود محاصره اشرف که دو سال است در جریان می‌باشد به‌معنای آن است که ساکنان آن اجازه دریافت خدمات پزشکی را ندارند.

آدرس آویسن نوشت. پارلمان اروپا خواهان آن است که ملل ‌متحد و آمریکا بلافاصله حفاظت اپوزیسیون مستقر در اشرف را تامین کند. آنها از کاترین اشتون می‌خواهند در این زمینه دست به اقدام بزند. این نمایندگان برای آن‌که ملل ‌متحد مداخله کند و آمریکا مسئولیت حفاظت از اشرف را برعهده بگیرد و مجاهدین را از لیست تروریستی خارج کند، پیشقدم شده بودند. خانم رجوی با نمایندگان پارلمان اروپا ملاقات کرد.

مریم رجوی در مورد مذاکرات آتی وین با رژیم ایران هشدار داد و گفت:“ آنان از دیالوگ سوء‌استفاده کرده و به قوانین بازی احترام نمی‌گذارند ”.

آدرس آویسن از قول سورن سوندرگورد نماینده پارلمان اروپا در مورد قطعنامه به تصویب رسیده در این پارلمان می‌نویسد:“ قطعنامه پارلمان اروپا خواسته واضح و روشنی دارد دال بر این‌که ساکنان اشرف باید توسط جامعه بین‌المللی مورد حفاظت قرار بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ab491868-720e-4015-bb66-e31274adc79f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات