728 x 90

-

کشف یک مدرس حوزه علمیه قم: اجداد اوباما در بوشهر پشم شتر می‌فروختند!

-

آخوند حسن عرفان، مدرس حوزه علمیه قم
آخوند حسن عرفان، مدرس حوزه علمیه قم
بنابه گزارش دریافتی، آخوند حسن عرفان، مدرس حوزه علمیه قم، روز پنجشنبه در همایش ”تکریم از پشتیبانان تعلیم و تربیت با رویکرد عدالت و بصیرت“ استان کرمان، با ایرانی خواندن اصالت رئیس‌جمهور ایالات متحده گفت: برک به‌معنی پشم شتر است و در تلفظ انگلیسی باراک خوانده می‌شود.
او سپس ادامه داد: اجداد اوباما در بوشهر ایران به تولید و فروش پشم شتر مشغول بوده‌اند.
این مدرس حوزه، سپس مدعی سرایت اسلام به کاخ سفید شد و افزود: گرایش دختر بیل کلینتون و مادرش به اسلام و وجود نام حسین در شناسنامه اوباما، یکی از نشانه‌های این مهم است.
وی با اشاره به این‌که نام رئیس‌جمهوری آمریکا ”باراک حسین اوباما“ است، گفت: قبل از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نام حسین از اسم رئیس‌جمهوری آمریکا حذف شد.
این سخنان حجت الاسلام عرفان را خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت گزارش کرده است.
لازم به ذکر است که باراک اوباما، رئیس‌جمهور ایالات متحده، متولد ۴اوت ۱۹۶۱ در ایالت هاوایی است. وی چهار سال از دوران نوجوانی خود را در جاکارتا گذرانید و زاده پدری کنیایی است. او یک مسیحی از شاخه پروتستان است. اوباما هم‌چنین پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در مراسم تحلیف خود با نام کامل خانوادگیش و با نام ”باراک حسین اوباما“ سوگند خورد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d39129c9-91ad-4447-b32a-766f004dd8de"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات