728 x 90

شقه دروني رژيم,

روضه اتحاد در میان باند اصول‌گرا

-

عسگراولادی، از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه
عسگراولادی، از گردانندگان باند فاشیستی موتلفه
حبیب الله عسگراولادی از باند فاشیستی موتلفه به‌منظور لاپوشانی درگیری در باند ولی‌فقیه ارتجاع با دجالگری، گفت: دیدگاهها و سلایق گوناگونی در طیف اصولگرایی وجود دارد، این مسائل در سایه گفتگو و احترام به عقاید یکدیگر قابل حل است.

وی در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس افزود: اکنون نهادهای انتخابی به اصولگرایان سپرده شده است؛ بنابراین اصولگرایان مسئولیت خطیری در پاسخ به مطالبات مردم دارند که ما امیدواریم به این مسئولیت در سایه وحدت و همگرایی عمل شود. فضای کشور یک فضای آرام و منطقی است که البته برخی رسانه‌ها به بزرگ نمایی اختلاف دیدگاهها و سلایق می‌پردازند.
آخوند ناصر سقایی بی‌ریا مشاور احمدی‌نژاد گفت: ولایت‌فقیه رکن اصلی نظام است که همانند رشته تسبیح، دانه‌های پراکنده را به هم متصل می‌کند. بنابراین آنها باید حول محور ولایت‌فقیه، اتحاد و انسجام خود را در جهت دست‌یابی به اهداف عالی نظام، حفظ کنند.
وی افزود: قطعه‌های به‌کار رفته در ساعت علاوه بر سلامت بودن و انجام دقیق وظایف خود، باید ارتباط دقیق با سایر قطعات را در جهت رسیدن به اهداف مشترک حفظ کرده و هماهنگ باشند، لذا در نظام جمهوری اسلامی نیز هماهنگی و اتحاد در میان مسئولان ضرورت بسیاری دارد.
آخوند محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: با چرخش حول رهنمودهای امام خامنه‌ای لحظه به لحظه این اتحاد بیشتر شده و این افزایش اتحاد باعث جلوگیری از هدر رفتن نیروهای انقلابی می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5dc4d43-4356-4d93-a8d7-763266091717"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات