جمعی از دانشآموزان روز شنبه ۶ تیر ۱۴۰۵ با برگزاری تجمعی اعتراضی مقابل ساختمان سازمان سنجش در تهران، نسبت به مطالبات خود اعتراض کردند.
شرکتکنندگان در این تجمع که در مقابل سازمان سنجش و در محدوده متروی مریم مقدس برگزار شد، با سر دادن شعار «دانشآموز داد بزن، حقتو فریاد بزن» خواستار رسیدگی به خواستههای خود شدند.
بر اساس تصاویر و گزارشهای منتشر شده از محل، این تجمع در فضایی اعتراضی برگزار شد و دانشآموزان با سردادن شعار، اعتراض خود را نسبت به وضعیت موجود اعلام کردند.



