728 x 90

سازمان ملل تلاشهای خود را برای تخلیه بیش از ۱۱هزار ملوان در تنگه هرمز را به‌حالت تعلیق درآورد

تنگه هرمز
تنگه هرمز

به‌نوشته سایت آکسیوس؛ سازمان ملل تلاش‌های خود را برای تخلیه بیش از ۱۱هزار ملوان سرگردان در تنگه هرمز را به‌حالت تعلیق درآورد. این تصمیم پس از مخالفت رژیم ایران با این طرح و گزارش اصابت به یک کشتی باری در نزدیکی عمان اعلام شد.

آکسیوس امروز ۵ تیر نوشت: این تعلیق و حمله ظاهری نشان می‌دهد که عبور افراد و کالا از طریق یکی از شلوغ‌ترین آبراه‌های کشتیرانی جهان، حتی پس از آتش‌بس میان آمریکا و ایران، می‌تواند به‌سرعت مختل شود. سازمان بین‌المللی دریانوردی متعلق به ملل متحد این طرح تخلیه را روز سه‌شنبه اعلام کرده بود.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c3de12a5-1ee1-4d48-a6c8-4bf72d31dfed"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات