728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

سرخوردگی «سوته‌دلان ولایت»، نسبت به تصویب قطعنامه تحریمها

-

-
-
کارگزاران ریز و درشت دیکتاتوری آخوندی یکی پس از دیگری وارد صحنه شدند و نسبت به چهارمین قطعنامه تحریمها توسط شورای امنیت ملل‌متحد به سوز و گداز پرداختند. فشرده‌یی از این واکنشها در زیر آمده است:
 
پاسدار احمدی‌نژاد که در تاجیکستان به‌سر می‌برد، با دلسوختگی گفت:
 «‌کسانی که خود بمب اتم دارند و از آن استفاده و آن را ذخیره کرده‌اند و با آن دیگران را تهدید می‌کنند، اکنون به این بهانه که ممکن است در آینده ایران بمب اتم بسازد چپ و راست علیه ما قطعنامه صادر می‌کنند».
گماشته ولی‌فقیه ارتجاع افزود: «این قطعنامه‌ها برای ملت ایران پشیزی نمی‌ارزد، به یکی از آنها پیغام دادم که این قطعنامه‌ها‌یی که شما صادر می‌کنید مثل دستمال مصرف شده‌ای است که باید در زباله‌دان انداخته شود»

پاسدار لاریجانی، رئیس مجلس ارتجاع نیز در واکنشی هراس آلود، گفت: «متاسفیم که این روزها امریکاییها بازی ناشیانه‌ای را در نیویورک به راه انداختند و برداشت ما این است که لابی صهیونیست پوست خربزه زیر پای اوباما گذاشته است.

متکی وزیر خارجه رژیم که در ایرلندبه‌سر می‌برد، از این که از 15کشور عضو شورای امنیت تنها برزیل و ترکیه به قطعنامه رأی منفی دادند، ابراز شادمانی کرد و گفت: «بر اساس اطلاعات واصله شنیده‌ام که دولت لبنان اعلام کرده تا 24ساعت آینده رأی خود به قطعنامه را به رأی منفی تغییر خواهد داد.

اما، مهمانپرست، سخنگوی متکی در تهران بر خلاف پرت و پلا گویی رئیسش، به واکنش عجز آلود روی آورد و گفت «این قطعنامه نه سازنده است و نه کارآمد و وضعیت پرونده هسته‌ای ایران را از شکل فعلی آن پیچیده‌تر خواهد کرد»

علی اکبر صالحی معاون پاسدار احمدی‌نژاد و رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم، بیش از همه نسبت به رأی مثبت چین به قطعنامه تحریمها علیه دیکتاتوری آخوندی به سوز و گداز پرداخت. وی گفت «از چین تعجب می‌کنیم که با وجود سابقه‌ تاریخی و فلسفی‌اش و به‌رغم عظمتش دچار سلطه‌پذیری است و برای رفع مشکلات خودش، رفتاری را نشان می‌دهد که قطعا در جهان اسلام و بر اذهان مسلمین اثرگذار است و آرام آرام جایگاه محترم خود در جهان اسلام از دست می‌دهد و روزی بیدار می‌شود که دیگر دیر خواهد بود»

علی اصغر سلطانیه، نماینده رژیم آخوندی در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، تاکید کرد تهران غنی‌سازی اورانیوم را متوقف نخواهد ساخت.

اسماعیل کوثری، نایب رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی با لحن عجز آلودی به تهدید متوسل شد و گفت که مجلس رژیم طرح دو فوریتی تجدیدنظر در رابطه رژیم وآژانس بین‌المللی انرژی اتمی را روز یکشنبه آینده به رأی خواهد گذاشت.
کوثری گفت: این قطعنامه اصلاً جایگاه قانونی و حقوقی ندارد و کشورهای 1+5 نیز باید بدانند که شکست با صدور این قطعنامه برای آنها خواهد بود»
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aad4a987-4101-4ede-b79a-8a5fcd85c022"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات