728 x 90

اتمي رژيم ,

سوز و گداز آخوندها از گزارش دبیرکل آژانس

-

--
--
روزنامه حکومتی جمهوری طی مطلبی در واکنش به گزارش یوکیا آمانو دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، در رابطه با بی‌اثر بودن فریبکاری رژیم تحت عنوان مبادله سوخت سوز و گداز کرد و نوشت:
دومین گزارش دوپهلو، تکراری و غرب پسند ”یوکیا آمانو“ دبیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه فعالیتهای هسته‌یی ایران در حالی شب سه‌شنبه منتشر شد که ضمن ایجاد تردید در صلح‌آمیز بودن آن، در کمال تعجب و ناباوری هیچ اشاره‌یی به بیانیه سه جانبه تهران در خصوص اعتمادسازی و حل و فصل مسالمت‌آمیز موضوع هسته‌ای ایران ندارد.

این منبع حکومتی در ادامه نوشت: گزارش 9 صفحه‌ای آمانو که با استقبال غربی‌ها و رسانه‌های وابسته به آنها روبه‌رو شده است، تردیدهایی را در نیات صادرکنندگان آن و نیز تحت فشار بودن آژانس را به تصویر می‌کشد که این موضوع اعتبار آژانس به‌عنوان یک نهاد بین‌المللی بیطرف را با چالش جدی مواجه ساخته است. اگر چه این گزارش آمانو از گزارش‌ قبلی آن کوتاه‌تر است، اما متاسفانه عبارات تکراری و خسته کننده قبلی را مدیرکل مجددا تکرار کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5234d2b3-684d-4d75-9a34-0cdb5b188377"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات