728 x 90

اعتراضات دانشجويي,

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت، سالگرد شهادت کیانوش آسا را گرامی داشتند

-

--
--
دانشجویان دانشگاه علم و صنعت به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت کیانوش آسا شهید قیام سراسری با صدور بیانیه‌یی یاد وی را گرامی داشتند.

در بیانیه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت آمده است: سالگرد عروج کیانوشها، روزهایی که یادآور خاطراتی است شیرین و تلخ. سالی پر حادثه با ۲۲ ، ۲۵ و ۳۰ خرداد، روز موسوم به قدس، ۱۳ آبان، ۱۶ آذر، عاشورا و… را پشت سر گذاشتیم. در ادامه بیانیه دانشجویان آمده است: ما نه تنها در شهادت مظلومانه کیانوش آسا، که در سوگ تمام خونهای ریخته شده عزاداریم. ما اعدامهای دسته جمعی و روند دادرسی و محاکمات را محکوم می‌کنیم و ریختن خون بیگناهان به منظور تسویه حسابهای سیاسی را تاسفبار می‌دانیم. چگونه شد که قوه قضاییه از عاملان جنایتهای کوی دانشگاه، کهریزک، سی خرداد و روز عاشورا و… گذشت؟ ؟ این چه مصلحتی بود که پرونده‌های فساد گسترده و رانتخواری در سپاه و دولت به راحتی باز نشده، بسته شدند؟!

ما دانشجویان دانشگاه علم وصنعت، یک بار دیگر در روز ۱۱ خرداد به یاد کیانوش آسا لباس سیاه به تن می‌کنیم و راس ساعت ۱۲ در برابر دانشکده مهندسی شیمی گردهم می‌آییم و با حرکت به سمت پارک شهید آسا، زندگی کیانوشها را فریاد می‌زنیم تا بگوییم از تهدید و سرکوب بیزاریم، به اخراجها معترضیم و هرچه سد پیش رویمان بلندتر شود، استوارتر می‌شویم و با فزونی سختیها، تنها پیروزی را نزدیکتر می‌بینیم؛ که این سنت تاریخ است. با خانواده داغدار آسا تجدید پیمان می‌کنیم هرگز نگذاریم خون کیانوشها پایمال شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b47aedae-dd5e-4a08-9300-0de7f2b402c1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات