728 x 90

شقه دروني رژيم,

آخوند رسایی، رفسنجانی، موسوی و کروبی را به فساد اقتصادی متهم کرد

-

آخوند جنایتکار حمید رسایی از باند «هار» رژیم
آخوند جنایتکار حمید رسایی از باند «هار» رژیم
آخوند حمید رسایی از چاقوکشان باند غالب با اشاره غیرمستقیم به رفسنجانی گفت: «مفسدان باید هزینه فساد را احساس کنند».
به گزارش خبرگزاری حکومتی ایسنا (۲۴اردیبهشت۸۹ )، وی که در نشست بسیجیان یک مدرسه آخوندی تحت عنوان «رابطه فساد اقتصادی با فساد سیاسی» سخن می‌گفت، تاکید کرد: «این رابطه را یک رابطه جدی و تاثیرگذار» است

آخوند رسایی اضافه کرد: «فساد سیاسی، فساد اقتصادی، اخلاقی و اعتقادی را به دنبال دارد» و در مناظره کروبی با احمدی‌نژاد، کروبی گفت من مثل شما شهامت ندارم و نمی‌توانم مثل تو حرف بزنم که نشان‌دهنده آن است که وقتی جیب باز باشد، دهان بسته می‌ماند.
 
رسایی در بخش دیگری از صحبتهای خود گفت: در آن زمان عبدالله نوری نماینده امام در سپاه بود که یک شب تا صبح دیوارهای کوچه منتظری را خراب و کوچه را آسفالت کرد و حال این فرد بعد از سالها در دادگاه روزنامه دوم خردادی حاضر می‌شود و شعار نه غزه نه لبنان را تبیین می‌کند و می‌گوید لزومی ندارد برای آنها هزینه کنیم.
او اضافه کرد: «چنین انحرافاتی ناشی از فساد اقتصادی است. موسوی نیز در طول ۲۰سال در برابر انحرافات ایجادشده سکوت کرد و این سکوت نتیجه نوعی فساد اقتصادی است».

آخوند رسایی در بخش دیگری از صحبتهای خود به رفسنجانی پرداخت و گفت: «هاشمی بعد از یک سال می‌گوید «فصل‌الخطاب، رهبری است؛ ولی بعد از من!» ؛ چرا که هنوز معتقد است حرفهای وی همان چیزی است که در نماز جمعه بیان کرده است». رسایی گفت: « «سیلی نظام به مهدی هاشمی مصونیت آقازاده‌ها را از بین خواهد برد» و افزود: «آقای هاشمی درباره برخورد با فرزندش مقاومت می‌کند؛ در حالی که اگر مهدی هاشمی در برابر اعمالش پاسخگو باشد دیگر مسئولان و فرزندانشان نیز در برابر اعمال و رفتار خود مصونیت نخواهند داشت و اطرافیان خود را کنترل می‌کنند».

رسایی در بخش دیگری از صحبتهای خود تضاد درونی باند غالب را نیز برملا کرد و بدون نام بردن از رحیمی، معاون احمدی‌نژاد، گفت: «در مورد ایشان ادعایی مطرح است که در دستگاه قضایی در حال بررسی است. اگر در جریان رسیدگی یا بعد از صادر شدن حکم فشاری از سوی هر شخصی ایجاد شود، آن‌وقت معترض خواهیم شد». وی ادامه داد: دولت در این مورد ناراضی است و آقای احمدی‌نژاد هم می‌گوید اتهامات مطرح به دوران قبل برمی‌گردد نه این دوره، اما ما معتقدیم این فرد از جنس آقای احمدی‌نژاد نیست.
وی حتی احمدی‌نژاد را هم تهدید کرد و گفت: پرونده نیز در حال رسیدگی است که اگر با مقاومت روبه رو شود معترض خواهیم بود.  
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ec1d1604-1407-473a-a834-8b713da28574"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات