728 x 90

22بهمن - قيام,

قیام 22بهمن و شکست فضاحت‌بار نمایش حکومتی

-

این هم نمایی از جمعیت دهها میلیونی در میدان آزادی؟
این هم نمایی از جمعیت دهها میلیونی در میدان آزادی؟
هراس رژیم از قیام مردم ایران در روز بیست‌ودوم بهمن نمایش حکومتی مفتضحی را با ادعای مشارکت ده‌ها میلیونی به رژیم تحمیل کرد. افشای صحنه پردازیهای آن رژیم را با چنان فضحیتی در سطح بین‌المللی مواجه شد کرد که ناگزیر از حمله به رسانه‌های خبری بین‌المللی شد، اما عکسهای گوگل از هزاران اتوبوس حامل مزدوران از شهرها و روستاهای دور و نزدیک و تصویرهائی که هم میهنانمان از خالی میدان آزادی که صحنه اصلی نمایش رژیم بود بر روی شبکه‌های اینترنتی گذاشتند، و تصاویری که روزهای بعد از پایداری و ایستادگی مردم با خروش مرگ بر اصل ولایت‌فقیه از سد سانسور رژیم عبور کرده و به دست ما رسید بیش از پیش عزم راسخ مردم برای سرنگونی رژیم را به جهانیان نشان داد.


هراس از آتش‌فشان قیام
تجمع خانواده‌های دستگیر شدگان قیام 22بهمن و عاشورا در مقابل زندان اوین در طول روزهای هفته ادامه داشت، دژخیمان رژیم در وحشت از اعتراضات گسترده خانواده‌ها که بر آزادی فرزندان خود پای می‌فشردند، تعدادی از دستگیرشدگان را آزاد کردند. زندانیان آزاد شده که از روحیه بالایی برخوردار بودند، با استقبال گرم و پرشور خانواده‌ها و جمعیت تجمع کننده روبه رو می‌شدند، زندانیان آزاد شده گفتند زنان و دخترانی که روز 22بهمن دستگیر شده بودند با برخوردی وحشیانه به بازداشتگاه وزرا منتقل شده و سپس به شکنجه‌گاه اوین برده شده بودند. دژخیمان رژیم دستگیرشدگان را آماج ضربات وحشیانه خود قرار داده بودند و دستگیرشدگان تمام مدت چشمبند بر چشمداشتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2cdd3d2b-2c97-48ba-8126-d06fa8ac3276"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات