728 x 90

-

دانیل میتران در دیدار با رئیس‌جمهور مقاومت ایران، عزم او برای تغییر در ایران را ستود

-

مریم رجوی-دانیل میتران
مریم رجوی-دانیل میتران
مرکز اطلاع رسانی مکتوب اردن دیدار رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت با خانم دانیل میتران رئیس بنیاد فرانس لیبرته در اورسورواز را منعکس کرد. این منبع نوشت: خانم دانیل میتران رئیس بنیاد فر انسه ـ آزادی بانوی اول فرانسه در دوران ریاست جمهوری فرانسوا میتران ظهر روز سه‌شنبه 13بهمن ماه با خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در اورسوراواز دیدار کرد. هنگام ورود خانم میتران رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت از ایشان استقبال کرد. سپس در جمعی از خانواده‌های شهیدان و زندانیان سیاسی، اعضا و حامیان مقاومت و اهالی اورسوراواز رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت به مهمان عالیقدر خود خیرمقدم گفت و از حضور و حمایت ایشان طی سه دهه در کنار مقاومت و مردم ایران و به ویژه مواضع خانم میتران در حمایت از مجاهدان اشرف و قیام مردم ایران قدردانی کرد.

خانم میتران با تشکر از خانم رجوی، عزم مردم ایران را برای تغییر و مقاومت علیه دیکتاتوری ستود و تأکید کرد: تحقق آرمان مردم و مقاومت ایران گامی مهم پیشرفت آرمان صلح و همزیستی در جهان خواهد بود. آن‌گاه دکتر صالح رجوی نماینده شورای ملی مقاومت ایران در فرانسه، آقای فلیپ شوپه مشاور شهردار و از منتخبان مردم اورسوراواز و تنی چند از حاضران سخنان کوتاهی ایراد کردند و در پایان خانم رجوی یک لوحه یادگاری از شهر اشرف را به خانم میتران هدیه کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ed4d342-d6cc-41d9-b491-2a36ed4b8084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات