728 x 90

وحشت آخوند علم‌الهدی از خط مجاهدین و نفرت فزاینده مردمی از استبداد دینی

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
در مشهد آخوند علم الهدی، نماینده و امام‌جمعهٴ خامنه‌ای، وحشت‌زده از خطر مجاهدین و نفرت فزایندهٴ مردمی از استبداد دینی و فوران خشم و نفرت مردم علیه رژیم ولایت فقیه از ۳۰خرداد ۱۳۶۰تاکنون، به پاسداران ولایت خامنه‌ای هشدار داد:
منافقین هم در کشور و مملکت غوغا می‌کرد اتحادیه کمونیست مائوئیسم که از یکعده عناصر خودفروخته به ظاهر مارکسیست اما مارکسیست آمریکایی اینها اومدند در مدتی جاده تهران و آمل رو ناامن کردند در جنگل‌های اطراف آمل مستقر شدند... و بعد در روز ششم بهمن سال 60اینها به شهر آمل حمله‌ور شدند هدفشون هم این بود که اگر آمل رو قبضه کنند بر تمام مازندران مسلط می‌شوند و موقعیت استراتژیک آمل داره از نظر تسلط ارتفاعات بر دشتهای غرب مازندران و از نظر نقطه اتصال شمال به تهران اینها میتونند یک مشکل بزرگی برای نظام به‌وجود بیارند...

منافقین نابکار برای این حرکت مسلحانه اتحادیه کمونیست اینها قبلاً توی آمل یک زمینه‌سازی‌هایی کرده بودند به مردم گفتند آقا حکومت با دین دوتاست حکومت به دین شما مربوط نیست...

و لذا دشمنان ما اونها هم همین تجربه چهل ساله دارند اونها هم همین تجربه چهل ساله دارند اونها هم تجربه کردند برادران و خواهران شگرد اخیر دشمن به اینجا رسیده در جنگ نرم در شایعات در عملیات روانی کاری کنه مردم امیدی از این نظام دیگه نداشته باشند در زندگی شون در معیشت شون در اقتصادشون از این نظام ناامید بشوند.

آخوند علم‌الهدی در بخش دیگری از خطبه‌های وحشت‌آلود خود، درباره پیامدهای برجام و تمرکز جامعه بین‌المللی در مورد برنامه موشکی و دخالتهای منطقه‌یی رژیم، گفت:
بابا این وزیر خارجه فرانسه‌یی که تهمت‌زده به شما گفته با مسئولان جمهوری اسلامی ما مسأله موشک رو حل کردیم و مذاکره کردیم می‌خواهیم بریم بشینیم مذاکره کنیم از اقتدار اینها در منطقه از اقتدار خودشون دست بردارند پاشون رو از منطقه جمع کنند میگه موشک حل شد میخواد اینها رو در قدرت شون در منطقه تنازل کنند.

شکست در برجام که آخر ما به هر مقداری که از قدرت خودمون تنازل کنیم اینجور نیست که مشکلات معیشتی مردم ما حل بشه مشکلات بیشتر میشه خب ما از فناوری هسته‌یی تنزل کردیم در برجام مشکلات اقتصادی مون بیشتر شد کمتر نشد ما از موشک سازی خودمون تنزل کنیم که اونها مدعی هستند ما تنزل کردیم و برخلاف اظهارات مسئولان خب اگر تنزل کنیم از قدرت خودمون باز هم مشکل حل نمیشه.

... ... .. و شما می‌خواهید این آدم وزیر خارجه دروغگوی فرانسه و این همدست و همیار ناپاک آمریکا رو توی این مملکت راهش بدهید؟ و وارد بشه واقعا؟ این مردم راضی اند؟.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/88afa11d-6bad-4537-9e82-0155dd2b9ba4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات