728 x 90

اخبار اعتراضى,

تجمعهای اعتراضی در مشهد، تهران، اصفهان، کنگاور، کرمان، نکا، یاسوج و مغان+ فیلم

-

 -
-
شهرهای مشهد، تهران، اصفهان، کنگاور، کرمان، نکا، یاسوج و مغان شاهد تجمعهای اعتراضی اقشار مختلف مردم بودند:
در مشهد جمعی از غارت‌شدگان مؤسسه الزهراء در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند.



مأموران سرکوبگر انتظامی در برابر غارت‌شدگان صف بسته‌اند تا مانع از گسترش اعتراض آنان شوند.

در تهران دانشجویان توانبخشی در اعتراض به آیین‌نامه تأسیس مراکز جامع توانبخشی توسط متخصصان دست به تجمع زدند.

 


دانشجویان دستنوشته‌هایی را در دست داشتند که روی آنها نوشته بود: «آینده روشن حق دانشجویان است» و «چه کسی پاسخگوی هزینه‌های هنگفت تحمیل شده به بیمار است» و «خواسته ما اصلاح قانون تأسیس مراکز جامع توانبخشی»

در اصفهان صبح امروز کارکنان پتروشیمی در اعتراض به فساد موجود در شرکت و بغارت رفتن اموال شرکت مقابل استانداری رژیم در این استان تجمع کردند و خواستار بازگرداندن اموال بغارت رفته شرکت شدند.
 
 
آنان بنری در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: ما کارکنان پتروشیمی اصفهان خواهان پایان تعلل پنج ساله در رسیدگی قضایی به پرونده مفسد اقتصادی بهروز ریخته‌گران و همدستان او و بازگرداندن اموال به تاراج رفته به این شرکت هستیم.

در اصفهان هم‌چنین رانندگان اتوبوسرانی در اعتراض به پرداخت نشدن حق بیمه دست از کار کشیده و اعتصاب کردند.

در کنگاور در استان کرمانشاه رانندگان تاکسی در اعتراض به؛ تعویق چهار ماهه افزایش نرخ کرایه دست از کار کشیدند و اعتصاب کردند.
 


در زرند کرمان افراد جویای کار در اعتراض به بکار گیری عناصر غیربومی و بیکاری جوانان بومی در مقابل فرمانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
در نکا کارگران سد گلورد در اعتراض به پرداخت نشدن 6ماه حقوق خود دست از کار کشیده و در محل کارشان تجمع و اعتصاب کردند.
کارگران معترض گفتند: مدتها مشغول فعالیت در ساخت سد گلورد و ساخت و سازهای مختلف بوده‌اند و تنها خواسته‌اشان این است که اولاً حقوق معوقه‌اشان پرداخت شود و دیگر این‌که با توجه به مشکلات اقتصادی در معرض بیکاری قرار نگیرند.

در یاسوج مربیان زن پیش دبستانی در اعتراض به وضعیت استخدام خود مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند.
 


یکی از مربیان تجمع کننده گفت: برای مشخص شدن وضعیتمان جلوی مجلس تجمع کردیم و این چهارمین باری است که این تجمع را جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد انجام می‌دهیم اما کسی حاضر نیست صدای ما را گوش دهد.
 


وی افزود: امروز آخرین مهلتی است که باید حق خودمان را بگیریم و تا مشخص شدن وضعیتمان به تجمع ادامه خواهیم داد و منتظر می‌مانیم که جواب درست و قانع کننده‌ای از جانب کارگزاران رژیم در استان دریافت کنیم.
 


یکی دیگر از معترضان با اشاره به سابقه مربیان پیش‌دبستانی در شهرستان بویراحمد گفت: سابقه برخی از این مربیان ۱۳و ۱۷سال است اما حقوق و دستمزد ناچیزی دارند و بیمه‌ و سابقه تدریس و حقوق و مزایا شامل آنها نمی‌شود.

وی افزود: بالاترین مبلغ دریافتی مربیان ۳۰۰هزار تومان است که این دستمزد خیلی ناچیزی است.

در مغان جمعی از نیروهای اخراجی حفاظت کشت و صنعت در اعتراض به‌اخراج خود مقابل دفتر مرکزی این شرکت تجمع کردند.
 


یکی از معترضان با ارسال عکس این جمع نوشته است: «چند ماهی بود در حفاظت کشت و صنعت مغان مشغول به کار بودیم و الآن از کار اخراجمان کردند؛ یه لقمه نان نداریم سر سفره مان ببریم. دردمان را به کی بگیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/96cc9a17-1140-4a56-af5b-548af182f6cc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات