728 x 90

فقدان حداقلهای ضروری برای مقابله با سرما در روستاهای زلزله‌زده + فیلم و عکس

سرما در شهر زلزله زده سرپل ذهاب
سرما در شهر زلزله زده سرپل ذهاب
15روز پس از زلزله در استان کرمانشاه، مردم روستاهای کوئیک، تپه نوشیروان، زرین چوب از توابع سرپل ‌ذهاب و روستای امام عباس، که بیشترین آسیب را در این حادثه دیده‌اند، هم‌چنان از فقدان حداقلهای ضروری برای مقابله با سرما و مشکلات زمستان رنج می‌برند.

با توجه به سرمای شدید هوا در این مناطق که گاهی به 15درجه زیر صفر نیز می‌رسد، مردم چشم انتظار کمکهای بیشتری هستند. اما رسانه‌های رژیم اعتراف می‌کنند: آنچه که بیشتر محسوس است نیروهای نظامی هم‌چون ارتش، سپاه و نیروی انتظامی هستند که حضور پررنگی را در این مناطق دارند.

در شرایط سرمای زمستان و بارندگی شدید در منطقه، که مردم امکان زندگی در چادر را ندارند، رژیم آخوندی از ارسال کانکس برای مردم خودداری می‌کند.

رسانه‌های رژیم از ارسال تعدادی کانکس از طرف صنف بارفروشان تهران برای زلزله‌زدگان کرمانشاه خبر دادند و نوشتند اما هنوز نهادهای دولتی اقدامی محسوس برای اسکان و تأمین کانکس زلزله‌زدگان انجام نداده‌اند.

سرما در روستاهای زلزله‌زده سرما در روستاهای زلزله‌زده سرما در روستاهای زلزله‌زده سرما در روستاهای زلزله‌زده سرما در روستاهای زلزله‌زده

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc96b247-4399-4359-bee0-c8c50d7953dd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات