728 x 90

انعکاس مراسم همبستگی با زلزله‌زدگان در رسانه‌های عربی: مریم رجوی برای سرنگونی رژیم آخوندی فراخوان داد

مراسم همبستگی با هموطنان زلزله‌زده در غرب ایران
مراسم همبستگی با هموطنان زلزله‌زده در غرب ایران
رسانه‌های مصر، عربستان، اردن و یمن مراسم همبستگی مقاومت ایران با زلزله‌زدگان کرمانشاه را که با حضور رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت خانم مریم رجوی برگزار شده بود با عنوان:‌ برای سرنگونی رژیم آخوندی فراخوان داد منعکس کردند.

الصباح العربی، البوابه نیوز و اجیپ نیوز (مصر) نوشتند:‌ مریم رجوی در حاشیه مراسم بزرگداشت زلزله ایران که هزاران کشته و زخمی و دهها هزار آواره و صدها روستای ویران به‌جا گذاشت در پایتخت آلبانی گفت: ”با سلاح همبستگی می‌توان روحیه اجتماعی را در نقطه مقابل ولایت فقیه، که تفرقه و بی‌اعتمادی و بی‌تفاوتی را در بین مردم ترویج می‌کند دگرگون کرد.
العاجل (عربستان) نوشت:‌ رجوی از ایرانیان خواست که به سرعت به یاری و کمک آسیب دیدگان زلزله بشتابند و اضافه کرد آنها از بی‌پناهی رنج می‌کشند و از ناامنی و بی‌آیندگی در اضطرابند و وقتی می‌بینند که هموطنانشان به آنها کمک کرده و محبت می‌کنند در دلهایشان امید کاشته می‌شود در نتیجه رشته‌های پیوند میان تمام اجزای جامعه بر علیه رژیم ولایت‌فقیه محکم می‌شود“.

الگون نیوز اردن نوشت:‌ در تیرانا پایتخت آلبانی، مقاومت ایران با حضور مریم رجوی رهبر سازمان مجاهدین خلق و با شرکت اعضا و کادرهای این سازمان مراسمی برای همبستگی با قربانیان زلزله در غرب کشور برگزار کرد. این زلزله هزاران کشته و زخمی و صدها روستای تخریب شده بر جای گذاشت.

و السجل (یمن) با عنوان: مریم رجوی برای سرنگونی رژیم آخوندی فراخوان داد این مراسم همبستگی با زلزله‌زدگان کرمانشاه را منعکس کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/82c9a295-cf08-4375-9ca0-eee5876c10d4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات