728 x 90

اعتراف خامنه‌ای: بسیاری از مردم به وظیفة خودشون عمل کردند

خامنه ای در جمع آخوندها و پاسداران در غرب کشور
خامنه ای در جمع آخوندها و پاسداران در غرب کشور
یک هفته پس از وقوع زلزله مرگبار کرمانشاه روز 28آبان خامنه‌ای شتابزده و به‌طور نیمه مخفی و شبانه به منطقه غرب کشور رفت. تا اگر بتواند آبی روی خشم مردمی بریزد که شعله‌هایش از زیر خاکستر سرکوب و اختناق و خرابه‌های زلزله بیرون می‌زند.

تلویزیون رژیم چند جمله از حرفهای خامنه‌ای را پخش کرد که در آن دو اعتراف بود.
اول اعتراف به گستردگی کمکهای مردمی؛ خامنه‌ای گفت: «بسیاری از مردم به قدر وسع و توان خودشون به وظیفة خودشون عمل کردند».

اعتراف دوم این بود که دستگاههای حکومتی چه دولت و چه پاسداران اقدام جدی برای حل مشکلات قربانیان زلزله نکرده‌اند. او البته ابتدا ادعا کرد که «مسئولان هم به‌خصوص در بعضی از بخشها در این حادثه خوش درخشیدند». در این جمله کلمه بعضی از بخشها گویاست اما گویاتر جملهٴ بعدی است که گفت: «البته بنده قانع نیستم... مسئولان بخشهای مختلف بایستی تلاش خودشون رو مضاعف کنن... بایستی مجاهدتها انشاءالله مضاعف بشود».

لازم به ذکر است که دو روز پس از زلزله خامنه‌ای سرکردگان نظامش از جمله پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران را فرستاده بود تا بگویند کمک‌رسانی به خوبی انجام شده و به پایان رسیده است. اما حالا اعتراف می‌کند که اوضاع خراب است و به‌اصطلاح نیاز به تلاش مضاعف دارد و از جمله می‌گوید: «مشکلات شما زیاد است؛ قبل از زلزله هم زیاد بوده، زلزله هم به اینها افزوده.»

قابل توجه این‌که در این سفر سراسیمه خامنه‌ای برای این‌که افتضاح ظاهر شدن روحانی و لاریجانی در بین زلزله‌زدگان و هو شدن توسط آنها تکرار نشود، جمعیتی را شامل شمار زیادی عمامه به‌سر و یا کسانی با لباسهای نظامی و افرادی که کاملاً معلوم است اهل منطقه نیستند با خود برده بود تا برای او دست تکان دهند و به این ترتیب به خیال خودش آبروریزی روحانی و لاریجانی جبران شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ccde85ba-1581-4b26-8cc5-ee2e39c15f7e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات