728 x 90

وحشت رژیم از سیل کمکهای مردمی به زلزله‌زدگان

ارسال کمکهای مردمی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه
ارسال کمکهای مردمی به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه
سیل کمکهای مستقل مردمی برای زلزله‌زدگان رژیم آخوندی را دچار وحشت کرده و مقامهای امنیتی و سرکوبگر رژیم برای ممانعت از آن، به دست و پا افتاده‌اند.

به گفته شاهدان صفوف چند کیلومتری از خودروهایی که برای کمک عازم مناطق آسیب‌دیده هستند، در مسیرهای منتهی به مناطق زلزله‌زده تشکیل شده است.

رسانه‌های حکومتی «کمک‌های مستقیم مردم» را «معنادار» توصیف کردند. (روزنامه حکومتی آرمان ۲۷/۸/۹۶)

در جریان این کمکها، یکی از هموطنان در اثر تصادف جان خود را از دست داد. به‌دنبال این حادثه، مردم منطقه جوانرود و بوکان از او به‌خاطر فعالیتهایش برای کمک به زلزله‌زدگان تقدیر کردند.

گلف تایمز به‌نقل از خبرگزاری آلمان درباره زلزله کرمانشاه نوشت: گزارشهای رسمی نشان می‌دهد 30هزار واحد مسکونی آسیب دیده و بیش از 15هزار از این واحدها ویران شده است. مقامهای (رژیم ایران) برآورد کرده‌اند بیش از 100هزار نفر توسط زمین‌لرزه بی‌خانمان شده‌اند. مقامهای محلی در کرمانشاه معتقدند تعداد قربانیان می‌تواند چندین برابر بیشتر از رقم اعلام شده توسط وزارت کشور باشد. بسیاری از این کشته‌ها قبل از این‌که به‌صورت رسمی ثبت نام شوند، دفن شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4dd44b0f-90ac-4c78-aef1-be392d10a633"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات