728 x 90

ممانعت رژیم آخوندی از کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان

زلزله کرمانشاه
زلزله کرمانشاه
در حالی که هزاران هموطن زلزله‌زده حداقل امکانات نظیر غذا و آب و پتو و چادر و سرپناه ندارند جواد ظریف وزیر خارجه رژیم هر نوع کمک کشورهای دیگر به زلزله‌زدگان را رد می‌کند.

گزارشی از سی.ان.ان درباره وضعیت زلزله‌زدگان ایران
سی.ان.ان 26آبان 96: زلزله‌زدگان ایران فاقد تدارکات پایه می‌باشند آنها در هوای باز می‌خوابند. در حالی که تعدادی در زیر آوار هستند هلال احمر رژیم ایران می‌گوید عملیات تجسس و نجات پایان یافته است. معنای آن این است که دیگر بازمانده‌ای که زیر آوارها مانده باشد باقی نمانده و نیاز نیست بروند و مجدداً تلاش کنند که بازمانده‌ها را بیرون بکشند!.

بنا‌به گفته رسانه‌های رژیم ایران بیش از 500روستا آسیب دیده‌اند که برخی از آنها به‌طور کامل از بین رفته‌اند و هزاران هزار نفر آسیب دیده‌اند برآورد هلال احمر این است که احتمالاً حدود 70هزار نفر از این زلزله آسیب دیده‌اند که این عدد می‌تواند تغییر کند. این در حالی است که مردم بیشتری برای درخواست کمک نام نویسی می‌کنند.

آنچه که این تلاش را به واقع سخت می‌کند جغرافیای منطقه است روستاهای دور افتاده و پراکنده‌ای که در سراسر استان کرمانشاه قرار دارند.

ما فیلمهایی را روی شبکه‌های اجتماعی از مناطق آسیب دیده مشاهده کرده‌ایم. مردم نومیدانه درخواست هر نوع کمکی اعم از نان و غذا و پتو و چادر می‌کنند. زمستان بسیار سردی است.
مردم بسیار ناراحتند و شکایت دارند که کمکها به اندازه کافی انجام نمی‌شوند.

ما از وزیر خارجه ایران جواد ظریف شنیدیم که توئیت کرده بود و کمک سایر کشورها را رد کرده بود.

بسیار سخت است که بتوان برآورد کرد رژیم ایران با پیامدهای این زلزله چگونه برخورد می‌کند با توجه به این‌که به رسانه‌های بین‌المللی امکان دسترسی به مناطق آسیب دیده نمی‌دهد و آنچه که می‌گیریم از طریق رسانهای دولتی است.!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d8feab54-2cef-41c8-a516-c3e42df41992"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات