728 x 90

کین توزی قضاییه خامنه‌ای از مجاهدین بعد از محکومیت جهانی به‌خاطر جنایت ضدبشری

غیظ قضاییه خامنه‌ای از مجاهدین بعد از محکومیت جهانی
غیظ قضاییه خامنه‌ای از مجاهدین بعد از محکومیت جهانی
در واکنش به بالا گرفتن کارزار دادخواهی و طرح موضوع حسابرسی از رژیم به‌خاطر قتل‌عام ۳۰هزار زندانی سیاسی در سال 67و محکومیت و انزوای فزایندهٴ رژیم ضدبشری آخوندی در سطح بین‌المللی، خبرگزاری قضاییهٴ خامنه‌ای در گزارشی، به کین‌توزی از مجاهدین و حملات هیستریک به مدافعان حقوق‌بشر پرداخته است.

خبرگزاری دستگاه قضایی رژیم در گزارشی با عنوان «واکاوی اغراض سیاسی اتحادیه اروپا به بهانه‌های حقوق‌بشری» و «دغلکاریهای حقوق‌بشری علیه (نظام) » نوشت:
تحریم‌هایی با بهانه و برچسب حقوق‌بشری، قطعنامه‌های حقوق‌بشری و تحریمها حربه‌ای نخ‌نما است که اکنون تبدیل به دشمنی در لباس دیپلوماتیک و بداخلاقی سیاسی و اقتصادی از سوی اتحادیه اروپا و همپیمانانشان علیه (نظام) شده است.

اتحادیه اروپا تیرماه سال جاری علیه نظام جمهوری اسلامی بیانیه‌یی صادر کرد که طی آن 265تن از نمایندگان پارلمان اروپا بیانیه‌یی ضد (نظام) را تنظیم کردند... .

بیانیه فوق از سوی پارلمان اروپا در حالی تنظیم شد که این نمایندگان ارتباط قوی با (مجاهدین) ساکن اروپا دارند.

«ژرار دوپره» نماینده بلژیک که این بیانیه را برای اولین بار تنظیم کرده رئیس گروه موسوم به دوستان ایران آزاد! است (گروهی که به ارتباط نزدیک با سازمان (مجاهدین) مشهور است). پیش از این اروپایی‌ها از (مجاهدین) حمایت می‌کردند اما در خفا؛ ولی در سال‌های اخیر این حمایتها آشکار شده است. مثلاً یکی از اعضای پارلمان اروپا از جمهوری چک، اتحادیه اروپا را به حمایت جدی از (مجاهدین) تشویق کرده است. «یان زهرادیل، » نماینده پارلمان اروپا از جمهوری چک که یکی از منتقدان اعطای امتیاز به تهران است، گفت: اتحادیه اروپا باید با (مجاهدین و مریم رجوی) - همکاری کند.

موضع‌گیریها از این دست‌کم نیست. یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا فرانسه است که به‌اصطلاح به مهد دموکراسی مشهور است. هر چند اخراج کولیها و برخورد بد با پناهجویان داد منابع حقوق‌بشری را درباره رفتار این کشور درآورده است.

بی‌شک برخورد فرانسه در حمایت از منافقین نشان‌دهنده رفتار خصمانه این کشور با جمهوری اسلامی ایران است. هر چند برخی از مقامات فرانسوی ارتباط با (مجاهدین) را انکار می‌کنند اما این موضوع با وجود برگزاری نشستهای متعدد در حمایت از (مجاهدین) برای همگان روشن شده است. تیر ماه سال جاری بود که نماینده فرانسه در شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی مواضع خصمانه‌ای گرفت و کشورمان را به نقض حقوق‌بشر متهم کرد.

در این خصوص محمد جواد لاریجانی در پاسخ به اظهارات خصمانه نماینده فرانسه گفت: این‌که دولت فرانسه می‌گوید ما با (مجاهدین) ارتباطی نداریم و در عین‌حال از آنها پذیرایی و مهمانداری می‌کند بیشتر به یک جوک سیاسی شبیه است

لاریجانی هم‌چنین گفت: موضع اروپایی‌ها نسبت به جمهوری اسلامی ایران مانند گذشته کماکان خصمانه است. آنها بهانه می‌آورند که ما می‌خواهیم با ایران روابط اقتصادی داشته باشیم اما شرکتهای ما را مورد تحریم قرار می‌دهند این بهانه قابل قبولی نیست.

قطعنامه حقوق‌بشری اروپا علیه (نظام) و پس از آن تحریمهای ناحق و حمایت از فتنه‌گران خود آشکارترین و ملموس‌ترین نقض حقوق‌بشر است. رفتارهای مداخله‌جویانه اروپایی‌ها در تمام مسائل هم‌چنان ادامه دارد. رفتار مداخله‌جویانه اروپا در حذف قصاص نیز ادامه دارد. اروپا اوایل آبان ماه قطعنامه‌یی را درباره ایران با محوریت اتحادیه اروپا و بحث حقوق‌بشر صادر کرد. در این قطعنامه از سرگیری گفت‌ و گوها با ایران درباره مسائل حقوق‌بشری و از جمله به‌زعم خودشان آزادی بیان، پایان دادن به اجرای احکام اعدام و موارد مربوط به مواد مخدر و غیره... از شروط گسترش روابط با (نظام) قید شده است. (خبرگزاری میزان (رژیم) ۱۴/آبان/۹۶)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5c476016-f335-471d-b236-824c54ad1042"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات