728 x 90

سباستین گورکا: باید توافق با رژیم ایران را متوقف کرد

سباستین گورکا استراتژیست سابق دولت ترامپ
سباستین گورکا استراتژیست سابق دولت ترامپ
سباستین گورکا استراتژیست سابق دولت ترامپ می‌گوید باید توافق اتمی با رژیم‌ایران را متوقف کرد.

وی که اظهاراتش در واشینگتن فری بیکن 25شهریور 96 درج شده می‌گوید: توافق اتمی با رژیم ایران تنها به تلاشهای این رژیم برای توسعه سلاح هسته‌یی کمک کرده است از این رو باید دولت ترامپ این توافق را متوقف کند.

گورکا، که یک متخصص امنیت ملی پرسابقه است و تا چند ماه پیش به‌عنوان مشاور اصلی دونالد ترامپ خدمت می‌کرد افزود:‌ «آمریکا بیش از هر دوره مشابهی شاهد حملات بیشتر و جاسوسی در خاک خود بوده است این نشان می‌دهد که استراتژیهای گذشته برای مقابله با این تهدید، شکست خورده است».

وی معتقد است بخشی کلیدی از استراتژی دولت ترامپ که می‌تواند آن را در مسیر پیروزی قرار دهد لغو توافق هسته‌یی با رژیم ایران است. رژیمی که تاکنون اصلیترین حامی تروریسم جهانی بوده است و به‌خاطر این توافق میلیاردها دلار پول نقد دریافت کرده است.

گورکا می‌گوید: "رژیم ایران هم‌چنان بزرگترین حامی تروریسم دولتی در جهان امروز است. با ظهور و افول داعش، سوریه و جنگ کنونی در یمن، ملاها و نیروهای تحت فرماندهی آنها اقدامات بی‌ثبات کننده خود را گسترش داده‌اند."

دولت ترامپ در تلاش برای شکست دادن داعش باید مانع قدرت گرفتن رژیم ایران شود. وی گفت:‌ میلیاردها دلار که توسط دولتمردان سابق کاخ سفید در صندوق های خالی رژیم تهران ریخته شده است دیگر کافی است.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75c50bf7-2612-48ba-81e3-c813ad9f35a5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات