728 x 90

اعتراف به تأخیر و کسری در پرداخت حقوق سپاه و ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه ارتجاع

احمد امیرآبادی عضو مجلس ارتجاع
احمد امیرآبادی عضو مجلس ارتجاع
احمد امیرآبادی عضو مجلس ارتجاع به تأخیر و کسری در پرداخت حقوق سپاه و ارتش تحت‌امر ولی‌فقیه ارتجاع اعتراف کرد و گفت:‌ «متأسفانه حقوق مردادماه پرسنل نیروهای مسلح یعنی ارتش، سپاه و ستادکل نیروهای مسلح پس از 6 الی 7روز تأخیر امروز 5شهریورماه پرداخت شد، آن هم تنها حقوق 23روز از مردادماه پرداخت شده است».

این عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع وقیحانه و در حالی که حقوق کارگران ماهها پرداخت نمی‌شود گفت: «بنده واقعاً متأسفم، در همه جای دنیا معمولاً حقوق نیروهای مسلح اولین سازمانی است که پرداخت می‌شود، خانواده آن برادر رزمنده ارتشی یا سپاهی، به چه کسی رو بیاندازد و از او پول بگیرد که زندگی‌اش را تأمین کند؟ نمی‌شود که همسر برادر سپاهی یا ارتشی برود پای عابر بانک و ببیند حقوق به حسابش واریز نشده است.»

وی افزود: «این مشکل باید هر چه سریعتر حل شود و برای ماه‌های آینده دیگر با این مشکل مواجه نباشیم، وگرنه مجلس به این موضوع ورود کرده و قطعاً آن را پیگیری می‌کند. نمایندگان مجلس در خصوص حقوق نیروهای مسلح و بحث بنیه دفاعی کشور با کسی شوخی ندارند.»

این عضو مجلس ارتجاع گفت: «بنده با ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه هم در این زمینه صحبت کردم، اختلافی در بحث نحوه واگذاری اعتبارات بین نیروهای مسلح و دولت وجود دارد، سازمان برنامه و بودجه گفته است از همین اعتبارات بنیه دفاعی حقوق‌ها را پرداخت کنید، اما مسئولان نیروهای مسلح گفته‌اند تخصیص اعتبارات بنیه دفاعی و ردیف‌های بودجه آن جداست، ردیف حقوق‌ها هم جداست، دولت باید حقوق را کامل پرداخت کند ولی مسئولان سازمان برنامه و بودجه هم قبول نکرده و پرداخت نکردند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/18f60c87-f2ac-4020-87d3-dfaee4e49d7f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات