728 x 90

تهديدهاى ايران عليه ساير كشورها,اخبار آمريكا,برنامه موشکی ایران,تحریم‌ها علیه ایران,نقض حقوق بشر,

سناتور تد کروز: ایالات متحده رفتار مهاجمانه و غیرقانونی رژیم ایران را تحمل نخواهد کرد

-

سناتور تد کروز
سناتور تد کروز
سناتور تد کروز کاندیدای پیشین ریاست‌جمهوری آمریکا طی بیانیه‌یی ضمن استقبال از تصویب لایحهٴ تحریم‌های رژیم با 98رأی مثبت از 100عضو سنای آمریکا، گفت: «سنا با تصویب قانون سال 2017 برای مقابله با فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده (رژیم) ایران، پیام روشنی را ارسال کرد که ایالات متحده رفتار مهاجمانه و غیرقانونی جمهوری اسلامی را تحمل نخواهد کرد. این لایحه تحریم‌هایی را بر سپاه پاسداران (رژیم) ایران، برنامه موشک بالستیک این رژیم، حمایت آن از تروریسم، نقض‌های جاری حقوق‌بشر، سرکوب مردم ایران و نقض تحریم تسلیحاتی اعمال خواهد کرد... مفتخرم که از حامیان مشترک این لایحه بوده‌ام که حمایت قاطع هر دو حزب را با رأی 98 به 2، کسب کرد».

سناتو تام تیلیس نیز گفت: رژیم ایران هم‌چنان اصلی‌ترین حکومت حامی تروریسم جهانی است و به توسعهٴ توانایی‌های موشک بالستیک خود ادامه می‌دهد... این تحریم‌ها پیام روشن و متحدی به... (رژیم) ایران است که آمریکا آن‌را به‌خاطر (اقدامات) تجاوزکارانه‌اش مورد حسابرسی قرار خواهد داد».

سناتور هایدی هایت‌کمپ از حزب دموکرات با استقبال از اعمال تحریم‌های «قوی و هوشمندانه» برای حسابرسی از رژیم آخوندی به‌خاطر برنامه موشکی این رژیم، گفت: «ما باید به‌روشنی صحبت کنیم و بگوییم: حمایت (رژیم) ایران از تروریسم و نقض حقوق‌بشر آن‌را نمی‌پذیریم».

سناتور جونی ارنست نیز در بیانیه خود، گفت: «(رژیم) ایران به برنامه موشک بالیستیک، نقض حقوق‌بشر و حمایت از تروریسم در سراسر خاورمیانه ادامه می‌دهد...» باید پیامی روشن برای آن بفرستیم که این رفتار شنیع را تحمل نخواهیم کرد.

سناتور مگی حسن از حزب دموکرات نیز با یادآوری رأی قاطع دو حزبی 98عضو سنای آمریکا به لایحهٴ تحریم‌های حکومت آخوندی، گفت: «حیاتی است که (رژیم) ایران را به‌خاطر حمایت از تروریسم، نقض حقوق‌بشر و برنامه موشک بالستیک مورد حسابرسی قرار دهیم؛ این لایحه گام‌هایی را در همین راستا برمی‌دارد...».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cad7e482-b3e8-446e-89fc-392b2ab30128"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات