728 x 90

سوريه,

بمباران مناطق مسکونی لاذقیه در افطار و سحر توسط نیروهای جنایتکار اسد

-

یک محله سوری در زیر بمباران
یک محله سوری در زیر بمباران
نیروهای جنایتکار اسد از شروع ماه مبارک رمضان، حملات خود را در زمان افطار و سحر به مناطق لاذقیه آغاز می‌کنند.

اسامه سولاک، مسئول منطقه بایربوجاک در مجلس ترکمنهای سوریه در این باره گفت: ”حملات پس از اولین افطار شدت بیشتری گرفت. منتظر زمانی هستند که مردم جمع شده و بدون دفاع هستند. در ساعتهای نزدیک به افطار حملات آغاز و مدتی ادامه می‌یابد. می‌توان گفت که مردم ساکن ترکمن‌داغی و جبل اکراد روزه خود را با بمب باز می‌کنند“.

وی در ادامه صحبتهای خود درباره این جنایت نیروهای اسد اضافه کرد ”بسیاری از خانه‌ها در نتیجه بمبارانها ویران و تمامی راههای ارتباطی به‌طور همزمان مورد هدف قرار می‌گیرند، تنها در نتیجه حملات اولین روز رمضان به حومه لاذقیه 3نفر کشته و 20نفر نیز مجروح شدند.
 
حملات رژیم اسد در ساعتهای سحری و افطاری یک بار دیگر اثبات کرد که این رژیم دارای هیچ‌گونه احساسات انسانی و دینی نیست و از کشتن انسانها لذت می‌برد. پیش از این نیز هنگام نماز عید و خود عید حملات ادامه یافته بود. هدف قرار گرفتن مساجد هنگام نماز جمعه، بیمارستانها و بازارها در سوریه عادی شده است. به نظر می‌رسد جهان اسلام نیز از تماشای این صحنه‌ها خسته نشده است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c2bd7274-6a52-40c5-88e2-0ea96694017e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات