728 x 90

بله، که اعدام کرده‌ایم!

سر دژخیم  قوه قضائیه
سر دژخیم قوه قضائیه
/
قبل از مناظرهٴ سوم کاندیداهای نمایش انتخابات، آخوند حسن روحانی، در همدان، طی یک سخنرانی تبلیغاتی، به گوشه‌یی از کارنامه سیاه شکنجه و اعدام در حکومت آخوندی اشاره کرد و خطاب به باند رقیب گفت: «اردیبهشت ۹۶ هم یک بار دیگر مردم ما اعلام خواهند کرد آنهایی که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند. مردم شما را نمی‌خواهند»، به‌دنبال این حرف روحانی، شاهد انواع و اقسام موضعگیری دم و دنبالچه‌های باند خامنه‌ای بودیم.

معاون اول قوه قضا‌ئیة رژیم، آخوند گوشخوار، محسنی اژه‌ای، در یک کنفرانس مطبوعاتی، یکشنبه 24اردیبهشت، برخلاف سایر همپالگی‌هایش نه تنها روی این حرف از پستو بیرون افتادهٴ روحانی ماله نکشید و آن را ماستمالی نکرد، نه تنها زمختی و نخراشیدگی آن را رتوش نکرد، بلکه با وقاهت ودریدگی خاص خود، اعدام و زندان را تأیید کرد و ماهیت قرون‌وسطایی و جنایتکارانهٴ نظام جلادان را آشکارتر ساخت.

خبرنگار: یکی از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری مطالبی را با این مضمون مطرح کرده که قوه قضاییه 38سال با مجرمین برخورد و برخی را اعدام کرده است؛ نظر شما در این باره چیست؟

آخوند اژه‌ای: حتماً همین طور است که از ابتدای انقلاب تاکنون دستگاه قضایی در تمام صحنه‌ها برای برخورد با مفسدان و تروریستها و بر هم زنندگان امنیت مردم حضور داشته و برخورد کرده است.

آخوند اژه‌ای در حالی که به جنایت، فساد و شکنجه و اعدام در رژیم «افتخار» می‌کرد، اعلام کرد که سیاست «شلاق زدن، حلق‌آویز کردن، به چارمیخ کشیدن، پرتاب از بلندی، خراب کردن دیوار بر فرق، بریدن معکوس دست و پا، قطع انگشت و چشم درآوردن و سنگسار»، رویة ثابت خلافت سیاه آخوندی بوده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت:
«اگر امروز عده‌یی باشند که بخواهند امنیت مردم را بر هم بزنند ما برخورد می‌کنیم کما این‌که در طول همین سال‌ها با همه این افراد برخورد کرده‌ایم و خواهیم کرد».

دژخیم دانه درشت قوه قضاییه، در این کنفرانس مطبوعاتی، شگفتی خود را از تغییر رنگ دادن مارمولک‌وار و دودوزه‌بازی آخوند روحانی ابراز کرد و آن را یک ژست لو رفته‌انتخاباتی برای جمع‌آوری رأی تلقی نمود. او در این رابطه، پیشینهٴ روحانی را به آشکارا به رخ کشید و نشان داد که این آخوند شیاد برای کسب سهم بیشتر از خوان قدرت، به این ژست جدید روی آورده، اگرنه خود او از سردمداران کشتن مخالفان در جلوی چشمان جامعه بوده است.

«ما کمال تأسف را به‌حال برخی داریم که امروز برای رأی جمع کردن حتی گذشته خود را فراموش کرده‌اند و فراموش کرده‌اند که یک روز می‌گفتند باید برخی از افراد در ملأعام مجازات شوند».

«امروز از زبان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری حرف‌هایی به زبان آمده که نه تنها بر علیه ارزش‌های نظام و پیشینه نظام بوده که برخلاف اسلام و ارزش‌های اسلامی بوده است. امروز متأسفانه افراد و کاندیداها حتی حرف‌هایی می‌زنند که خودشان پیش از این خلاف آن را گفتند و عجیب است که برای جذب تعدادی رأی آن هم اگر بتوانند جذب کنند چنین حرف‌هایی را به میان آوردند».

بله، گویاتر از این نمی‌شود از زبان معاون قوه قضائیهٴ رژیم، هم به 38سال «اعدام و زندان»، به‌عنوان «ارزش‌های نظام!» اعتراف کرد و هم نشان داد که انتخابات یک نمایش منفور برای استمرار بقای این نظام قرون‌وسطایی بیش نیست. بهتر از این نمی‌شد از یک تریبون رسمی اذعان کرد که شعارهای رنگارنگ کاندیداهای دستچین شده، از قبیل «معیشت مردم»، «نمایندهٴ مستضعفین و 96 درصدی‌ها بودن»، «ازدواج جوانان»، «کار و کرامت» یا «پل زدن به جای دیوار کشیدن»، «ادعای آزاد کردن فضای مجازی»، «به پرواز درآوردن پرندهٴ آزادی»، «امنیت، پیشرفت و آرامش»، «اصلاح و اعتدال»... تنها و تنها برای فریب افکار عمومی و جلب رأی بیشتر برای بازار کساد انتخابات است.

ماهیت واقعی این رژیم، همان است که از زبان گوشخواران، شلاق‌ به‌دستان، مأموران و آمران قصاص، و قصابان ریز و درشت آن بیان می‌شود و آن چیزی نیست جز همان حرف معروف خمینی:
«آدم گاهی درست نمی‌شود مگر این‌که ببرند و داغ کنند تا درست بشود. با اشخاصی که بر‌خلاف این هستند آنها را بکشید و بزنید، حبس کنید» (خمینی رادیو رژیم 14بهمن‌63)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f73b03b7-d375-486d-9159-970d181f95b0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات