728 x 90

اپوزیسیون سوریه نقش رژیم ایران را رد می‌کند

اپوزیسیون سوریه از دادن نقش به رژیم ایران خشمگین است
اپوزیسیون سوریه از دادن نقش به رژیم ایران خشمگین است
سی.ان.ان می‌گوید: اپوزیسیون سوریه خواهان تضمینهایی است که رژیم ایران دخالتی در مناطق امن نداشته باشد. آنها نه به رژیم ایران نه به روسیه و نه به رژیم اسد اعتمادی ندارند.
تلویزیون سی.ان.ان 17اردیبهشت 96:
پیشرفتهایی حول توافق ایجاد مناطق امن در سوریه وجود داشته است...

در اجلاس آستانه که با حضور طرفهای مختلف برگزار شد اپوزیسیون نه تنها نارضایتی خود را ابراز کرد بلکه برخی اعضای آن جلسه را ترک کردند. آنها به طرفهایی که قرار است ناظر بر ایجاد منطقه عاری از تشنج باشند اعتراض داشتند.

قبل از همه آنها از دادن نقشی به رژیم ایران خشمگین بودند. رژیم ایران در کنار نظامیان و شبه‌نظامیان اسد در کشتار مردم سوریه مشارکت دارد.
خبرنگار سی.ان.ان می‌گوید:‌ اپوزیسیون نگرانی‌هایی در این زمینه دارد که یکی از آنها، دخالت رژیم ایران است. آنها خواهان تضمینهایی هستند که رژیم ایران در هیچ تلاشی در زمینه گشت‌زنی در مرزهای مناطق مزبور دخالت نداشته باشد... آنها رژیم ایران و شبه‌نظامیان حامی آن را متهم می‌کنند که دستشان تا حد زیادی به خون آغشته است. اپوزیسیون سوریه در این مرحله به روسها اعتماد ندارند. آنها معتقد نیستند که روسیه واقعاً قصد داشته باشد مناطق به‌اصطلاح کاهش درگیری را برقرار و مورد حمایت قرار دهد... آنها موارد قبلی آتش‌بس را یادآوری می‌کنند که روسیه هیچکاری برای اجرای آن نکرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d926a8e0-f2f7-47f9-a4c9-fa5a3a3139a2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات