728 x 90

تظاهرات معلمان در شهرهاى ايران,

تجمع سراسری معلمان و و بازنشستگان فرهنگی در سراسر کشور

-

تجمع  سراسری معلمان و بازنشستگان
تجمع سراسری معلمان و بازنشستگان
روز پنچشنبه 19اسفند به‌دنبال فراخوان قبلی معلمان در تهران و سراسر کشور تجمع اعتراضی برگزار کردند. در تهران از ساعت ۹٫ و سی دقیقه صبح، معلمان شاغل و بازنشسته و خانواده زندانی سیاسی عبدی به تجمع اعتراضی پیوستند.

اتحاد معلمان شاغل و بازنشسته به شکل بسیار بارز و مشخصی در این تجمع، در شعارها بازگو می‌شد. شعارها و بنرها‌یی مبنی بر آزادی اسماعیل عبدی و شعارهای جای معلم در زندان نیست. عبدی را آزاد کنید و ما همه عبدی هستیم. از عمده شعارها و خواستهای تجمع اعتراضی امروز مقابل مجلس بود.

در تجمع اعتراضی معلمین در سراسر کشور به‌خصوص در کرمانشاه، حضور پر رنگ زنان مشهود بود. در بیانیه پایانی معلمان به موضوع اخراج و تبعید معلمین اشاره شد. از جمله، برگرداندن آقای بداقی به کلاس درس و آزادی آقای باغانی از تبعید. همه جزیی از خواست‌های در تجمع اعتراضی مقابل مجلس ارتجاع بود.

در تجمع امروز یکی از مأموران حفاظت مجلس ارتجاع قصد داشت درگیری ایجاد کند و گوشی تلفن یکی از معلمین را بگیرد که با شعار ولش ولش کن ولش کن و هو کردن جمعی تجمع‌کنندگان، ناچار شد صحنه را ترک کند. این تجمع تا ساعت دوازده ظهر ادامه داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/456acd9b-41b0-4a6e-a346-af92980b6f20"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات