728 x 90

تحریم‌ها علیه ایران,

ابراز نگرانی سپاه پاسداران از طرحهای کنگره آمریکا

-

کنگره آمریکا
کنگره آمریکا
سپاه پاسداران با نگرانی از طرحهای کنگره آمریکا علیه رژیم نوشت: اعضای مجلس نمایندگان آمریکا همزمان با شروع به کار یکصد و پانزدهمین دور کنگره این کشور دو طرح برای مقابله با (نظام) ارائه کرده‌اند.

خبرگزاری سپاه پاسداران افزود: یکی از این دو طرح خواستار آن است که به رئیس‌جمهور آمریکا اجازه استفاده از نیروهای مسلح برای مقابله با (نظام) را بدهد.

طرح دیگر خواستار تحریم (نظام) به بهانه برنامه موشکی است. با روی کار آمدن ترامپ در ۲۰ ژانویه، جمهوری‌خواهان کنترل هر دو مجلس کنگره و نیز کاخ سفید را برای اولین بار از سال ۲۰۰۷ به دست می‌گیرند.

به گزارش رسانه‌های خبری، در مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه‌یی توسط نمایندهٴ دموکرات آلسی هستینگز به کمیتهٴ امور خارجی ارائه شده که به‌کارگیری قوای مسلح آمریکا برای جلوگیری از دستیابی رژیم ایران به تسلیحات اتمی را مجاز می‌کند.

در مجلس سنا نیز سناتور جمهوریخواه دین هلر طرح تحریم رژیم آخوندی را در رابطه با برنامه موشکهای بالستیک، به کمیتهٴ امور بانکی سنا ارائه کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/43498acb-ce30-4b4d-bf26-99eff262d095"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات