728 x 90

حلب خونین

بالا رفتن قیمت دلار
بالا رفتن قیمت دلار
روزهای اخیر خبرهای رسیده از شهر خون و آتش حلب دل هر انسانی رو به درد می‌آورد، از قتل‌عام، از بی‌خانمانی، از نسل‌کشی تمام عیار، از کودک معصومی که بدون بیهوشی در زیر عمل برای رهایی از درد، با صدای بلند قران می‌خواند و مجری تلویزیون ترکیه با دیدن این صحنه دلخراش به گریه می‌افتد و در جای دیگری شاهد ضجه و زاری مادری هستیم که روی جنازه در پتو پیچیده عزیز خود نجوا می‌کند و یا نوجوانی که حاضر نیست جسد برادر نوزاد خود را رها کند. در صحنه‌ای دیگر خانواده‌ای در حال جابه‌جایی دیده می‌شود که مورد اصابت موشک قرار می‌گیرد و همگی متلاشی می‌شوند و یا کودکانی که حتی با جراحتهای عمیق دیگر گریه نمی‌کنند. صحنه‌هایی که حاکی از جنایت و وحشیگری حداکثر، نه در برابر نیروی مسلح رزمنده، بلکه در برابر افراد بی‌گناه و بی‌دفاع، کسانی که در فرصت آتش‌بس پدید آمده با خیال راحت در حال تردد در شهر هستند و ناغافل مورد وحشیانه ترین حملات قرار می‌گیرند.

خدایا این صحنه‌ها چقدر آشناست؟
افراد بی‌گناه، به ظاهر فرصت داده شده و ناغافل قتل‌عام!

بله بیاد قتل‌عام 30000 زندانی بی‌دفاع، که در حال سپری کردن دوران به اصطلاح محکومیت خود هستند و با وحشیگری حداکثر سربه‌دار می‌شوند! بله بار دیگررژیم ولایت فقیه آخوندی کمر به از بین بردن مردم بی‌دفاع دیگری به قصد نسل‌کشی و از بین بردن همه آثار آن نموده است، رحم به صغیر و کبیر نمی‌کند از نوزاد یک ماه تا سالمند، همه را دشمن می‌داند. بی‌اختیار به یاد وحشیگریهای رژیم در پاکسازی شهرها و روستاهای کردستان هم می‌افتم. و هم‌چنین سیاستهای شکست خورده رژیم در اشرف و لیبرتی.

وای خدایا که این حکومت فاسد برای بقاي ننگین خود چه خونهایی بر زمین ریخته است. و واقعاً صحبتی را که خواهر مریم سالها پیش در جریان حمله آمریکا به عراق کردند که خطر دخالتهای رژیم در منطقه به مراتب خطرناکتر از سلاح هسته ایست، امروز جهانیان درک می‌کنند و متأسفانه خیلی دیر به آن رسیده‌اند و تاوان سهل‌انگاری جامعه بین‌المللی بالاخص آمریکا را امروز مردم محروم سوریه و عراق پرداخت می‌کنند. امروز حکومت آخوندی نه تنها به‌عنوان دشمن و غاصب حق حاکمیت مردم ایران بلکه خطر بالفعل، برای تمام دنیا بالاخص کشورهای منطقه محسوب می‌شود. و این هم از نتایج بارز سیاست مماشات با این رژیم سراسر جرم و جنایت می‌باشد. سرنگونی این حکومت جنایتکار بایستی مورد توجه جامعه جهانی قرار گیرد و سیاست مماشات و استمالت که متأسفانه با هدف تجارت به پیش رفته بود با به‌رسمیت شناختن تنها آلترناتیو دموکراتیک مردم ایران کاملاً به کنار گذارده شود. راه نجات مردم درد کشیده ایران، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و... .. تنها با ریشه کن کردن حکومت آخوندی میسر می‌گردد و عزم سرنگونی این رژیم سفاک بایستی به یک تلاش و همت بین‌المللی تبدیل گردد.

اگر پیش از این شعار سرنگونی رژیم آخوندی تنها با هدف رهایی مردم ایران از ظلم و ستم بود، امروز هدف والاتر رهایی تمامی خلقهای کشورهای همجوار و حتی دنیا از شر دیوصفتان حاکم بر ایران می‌باشد و این نیز جز با رساندن مهر تابان آزادی مردم ایران به پایتخت شیر و خورشید میسر نخواهد شد.

ف-ت آلمان.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7fa0d974-3da0-45ef-a0c9-f52d1217c85f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات