728 x 90

انتخابات رياست جمهورى آمريكا,

شِکوِه نامه آخوندی در سایت نیشن و هراس از فعالیتهای مجاهدین

-

مایک فلین و دونالد ترامپ
مایک فلین و دونالد ترامپ
در مقاله‌ای به وکالت از رژیم آخوندی در «سایت نیشن» تحت عنوان تحریک جنگ با ایران از سوی مقامات منصوب ترامپ در سیاست خارجی آمریکا، ترس و وحشت رژیم از ترکیب دولت ترامپ آشکارا به نمایش گذاشته شده است. در این مقاله نتیجه‌گیری شده است که تشدید تضاد آمریکا با رژیم ایران به از دست رفتن آخوند روحانی طراح برجام منجر می‌شود.

در این مقاله بر نکات زیر تصریح شده است:
-سه ژنرال در تیم امنیت ملی ترامپ یعنی مایک فلین مشاور امنیت ملی، جیمز متیس وزیردفاع، و جان کلی وزیر امنیت داخلی، بهمراه مدیر اطلاعات مرکزی، محتمل است که نخستین هدف آنها رژیم ایران باشد.

هم‌خطان رژیم در این مقاله به نکته‌پردازی علیه مقامات مزبور مبادرت کرده و از جمله نوشته‌اند:
-ماتیس وزیر دفاع همان کسی است که یک ناو هواپیمابر سوم در خلیج‌فارس علیه رژیم ایران وارد کرد و به همین خاطر توسط پرزیدنت اوباما از موضع فرمانده سنت‌کام خلع شد. چرا که وی مکرراً اعلام کرده است سه تهدید بزرگ در رابطه با آمریکا وجود دارد که عبارتند از: رژیم ایران، رژیم ایران و رژیم ایران. ... .

-اما کِلی وزیر امنیت داخلی در زمانیکه فرماندهی جنوبی آمریکا را فرماندهی می‌کرد در مورد دخالت ایران در آمریکای مرکزی و جنوبی نظرگاهی هشداردهنده داشت.
این هر سه نفر اسلام رژیم ایران را در عِداد نازیسم در قرن بیستم می‌دانند...

فلین مشاور امنیت ملی ترامپ، رژیم ایران را مهرهٴ مرکزی شیطانی تلقی می‌کند و به همراه مایکل لدین از یک تلاش ستیزه‌جویانه برای سرنگون کردن دولت ایران حمایت می‌کند. این دو نفر نوشته‌اند: «بمبگذاریهای سفارتها در آفریقای شرقی در سال 1998 که القاعده آنها را به‌عهده گرفت، به میزان زیادی عملیات ایرانیها بوده است».

مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ همچنین نوشته است: «در سال 2014، من وقتیکه به یک کمیته مجلس گفتم که ما آن‌قدر که چند سال پیش امنیت داشتیم دیگر امنیت نداریم، از موضع مدیر آژانس اطلاعات دفاعی اخراج شدم».

ژنرال ماتیس نیز در یک سخنرانی خود گفته بود: «من داعش را چیزی بیشتر از یک بهانه برای رژیم ایران نمی‌بینم تا به شیطنت خود ادامه دهد. رژیم ایران دشمن داعش نیست...»

اما علاوه بر این سه نفر، سناتور لیبرمن و مایک والاس نیز در یک مقاله در واشینگتن پست نوشتند که ترامپ باید دنبال “توافقی با رژیم ایران باشد، به‌نحویکه تهاجم منطقه‌یی و حمایت دولتی این رژیم از تروریسم و همچنین سرکوب حقوق‌بشر در داخل ایران را به‌صورت قابل تأییدی کاهش دهد.

به نوشته لابی رژیم آخوندی، لیبرمن همان کسی است که اخیراً در کنفرانسی در سنای آمریکا که مجاهدین خلق برگزار کرده بودند تا در مورد تغییر رژیم بحث شود، گفت «می‌توانم به شما بگویم که تا جائیکه که به ایران برمی‌گردد، تغییر از باراک اوباما به دونالد ترامپ بسیار امیدبخش است. حالا ما وارد دولتی می‌شویم که از توافق با رژیم ایران حفاظت یا دفاع نمی‌کند بلکه آماده است آن را به چالش بکشد».

نویسنده رژیمی مقاله، در ادامه می‌افزاید: مجاهدین خلق نیز فرقه‌یی هستند که سالها در لیست تروریستی وزارت‌خارجه آمریکا بوده‌اند و اصلاً در میان ایرانیان هیچ نفوذی ندارند و اگر هم دارند نفوذی اندک است!

حال اگر روابط بین ایران و آمریکا هم‌چنانکه به‌نظر غیرقابل اجتناب می‌رسد، در ریاست‌جمهوری ترامپ خراب شود، سخت‌سران ایران قدرت سیاسی کسب خواهند کرد. تا همینجا نیز پرزیدنت حسن روحانی، یکی از طراحان برجام، در انتخابات 2017 برای انتخاب مجدد با مشکل روبه‌رو است.

از این‌رو «در حالیکه نفوذ سخت‌سران افزایش می‌یابد، بیشتر و بیشتر محتمل است که اقدامات تحریک کننده واشینگتن از جمله از نوع نظامی، با اقدامی پیش‌دستی کننده از جانب رژیم ایران روبه‌رو شود. و این در نهایت، فرمولی برای یک جنگ است».

شایان توجه است که در شِکوِه نامه آخوندی از جنگ، آنهم از جانب رژیمی که از جنگ در سوریه و عراق و یمن دست بردار نیست اما پیوسته همگان را از جنگ با خودش پرهیز می‌دهد، هیچ اشاره‌یی به این نیست که اگر مجاهدین هیچ نفوذی در میان ایرانیان ندارند، پس ترس و نگرانی رژیم از چیست و چرا در برابر اظهارات سناتور لیبرمن این‌چنین از ضامن خارج شده است؟!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/724b237e-3c62-4382-a0a4-4fac3837e9a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات