728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,اعتراضات دانشجويان,

باز هم وحشت از نفوذ دشمن در دانشگاه!

-

تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه تهران در روز 16آذر
تجمع اعتراضی دانشجویان در دانشگاه تهران در روز 16آذر
آخوند احمد علم‌الهدی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای درمشهد، بار دیگر وحشت خود و نظام آخوندی را از دانشگاه و نفوذ دشمن در آن ابراز کرد، و خواستار تبدیل دانشگاه به حوزه آخوندی شد تا ”حوزه علوم تجربی“ از سکولاریسم نجات یابد. !

وحشت آخوندها از گرفتار شدن حوزه علوم تجربی به سکولاریسم! جدیدترین نوع ابراز وحشت آخوندها در وحشت از علم و دانشگاه است. !

وی در ادامه سخنانش با ایادی رژیم در دانشگاهها و آخوندهای مشهد گفت: «دانشگاه هم باید به‌صورت مسجد درآید و کانون عبادت شود همان‌طوری که یک مدرسه طلبگی مرکز عبادت می‌باشد و این معنای وحدت حوزه و دانشگاه است.»

امام جمعه خامنه‌ای در مشهد در ادامه سخنانش نسبت به حوادث سیاسی اخیر در دانشگاهها ابراز وحشت کرد و گفت: «هر حادثه سیاسی که پیش می‌آید جریانها سعی می‌کنند دانشگاه را تصرف کنند. هم‌اکنون دشمن در پروژه نفوذ، دانشگاه را هدف قرار داده است.»

واضح است که منظور نماینده خامنه‌ه‌ای از تبدیل شدن دانشگاه به آنچه او می‌گوید، تبدیل شدن به مرکز تفکرات ارتجاعی آخوندی، در جهت حفظ نظام فاسد ولایت‌فقیه و سرکوب روزمره مردم است.

ضمنا اظهارات علم‌الهدی بیانگر این است که آخوندهای دین فروش، در زمینه بساط دجالیت، فریب و سرکوب مردم شکست خورده و کم آورده‌اند که اکنون می‌خواهند دانشگاه را نیز به یکی از ابزارهای خودشان در جهت پیشبرد مقاصد شوم و پلیدشان تبدیل بکنند.

البته آه و فعان از نقش دانشگاه علیه نظام آخوندی و مطرح کردن به‌اصطلاح اسلامی کردن دانشگاه امر جدیدی نیست، و این موضوع اولین بار از سوی خمینی دجال مطرح شد آنجا که تمامی بدبختیهای آخوندها و نظامش را متأثر از دانشگاه دانست و گفت هر چه ما می‌کشیم از دانشگاه است و اقدام به‌غایت ارتجاعی و سرکوبگرانه خود تحت عنوان انقلاب فرهنگی را نیز در ضدیت با دانشجو و دانشگاه به‌عنوان کانون آگاهی و جنبش برای مقابله با نفوذ نیروهای انقلابی و به‌خصوص سازمان مجاهدین خلق ایران به راه انداخت.

او با این هدف پلید دانشگاه را به خاک و خون کشید و چندین سال دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور را هم تعطیل کرد.

آری، 37سال پس از وحشیانه‌ترین سرکوب جنبش دانشجویی ایران، توسط رژیم خمینی که بر اساس درصد آمار شهیدان مقاومت، بیش از 25 درصد آنان را دانشجویان، معادل رقمی بالغ بر بالغ بر 30هزار دانشجو، تشکیل می‌دهند، کودتای ننگین موسوم به انقلاب فرهنگی و هزاران زندانی و شکنجه شده و اخراج و 122 ارگان سرکوبگر فعال در دانشگاهها مثل بسیجهای دانشجویی و استادی، حراست، نمایندگی رهبری، کمیته انضباطی، معاونت دانشجویی، نمایندگی اطلاعات و نیروی انتظامی و رؤسای پاسدار یا اطلاعاتی و غیره، اما باز هم وحشت از دانشگاهها و استقبال از مجاهدین در این کانونهای جنبش، آخوندها را می‌لرزاند.

آه و فغان علم‌الهدی هم نسبت به دانشگاه و نفوذ در آن بیانگر شکست رژیم ولایت در به انقیاد در آوردن جنبش دانشجویی و در راستای ترس از نفوذ دشمن اصلی نظام در دانشگاهها و نقش دانشجویان انقلابی در گسترش پیام آنها در میان دانشگاهیان و سایر اقشار جامعه است.

پس از خروش دانشجویان در 16آذر علیه نظام آخوندی در دانشگاههای سراسر کشور آخوند صدیقی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران هم از ”نفوذ دشمن “ شکوه کرد و تأکید کرد دانشگاهها و آموزش و پرورش در اختیار دشمنان است، و چرا «با گذشت 30سال از انقلاب هنوز درس ولایت در مدارس تدریس نمی‌شود.»

واقعیت این است دشمن نظام که امام جمعه‌های خامنه‌ای از نفوذ آن در دانشگاه می‌ترسند، همان مقاومت سازمان‌یافته‌ای است که وقتی یک عکس کوچک رئیس‌جمهور برگزیده آن در یک نشریه دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف، آن هم در میان ده‌های چاپ شد، انگار که آب به لانه مورچگان افتاده باشد، غوغایی در نظام ولایت برپا شد، و لرزه‌یی بر ارکان نظام ولایت افتاد. اکنون پس از گذشت دو ماه از آن جریان، مجلس رژیم وزیر علوم را احضار کردتا توضیح دهد چرا چنین اتفاقی افتاده است؟ و چرا دیوار قطور سانسور و اختناق رژیم نتوانسته مانع چنین حادثه‌یی شود که برای نظام ولایت مصیبت بار و مصداق عینی نفوذ ”دشمن“ در دانشگاه است؟

آری، واقعیت این است که وحشت مستمر سران و امام جمعه‌های رژیم از نفوذ دشمن و به‌اصطلاح اسلامی نشدن دانشگاهها، هم بیانگر شکست سیاستهای سرکوبگرانه و دجالگرانه 38ساله رژیم علیه این کانون پرتپش است و هم نگران تاثیر عمیق اصلی‌ترین دشمن نظام ( مقاومت ایران) در این کانون پرخروش است که جا به‌جا آدرس آن را می‌دهند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b720d8f1-033e-494c-9307-2ea0e0f54c50"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات