728 x 90

بيكارى,

رسوایی ژستهای مضحک روحانی!

-

آخوند شیاد حسن روحانی
آخوند شیاد حسن روحانی
آخوند روحانی که روز 11آذر به مشهد رفته بود، حرفی زد که برخلاف همهٴ حرفهای دیگرش، راست و درست بود او گفت: «... حرف و بحث و این چیزها حالا خیلی خاصیت نداره، فاضلاب رو باید حل کنیم، آب رو باید حل کنیم، بهداشت رو باید حل کنیم، آموزش پرورش رو باید حل کنیم...»

آری، منظور از تنها حرفی که روحانی زد و دروغ نبود، دقیقاً همین بود، که چرا در این نظام فقط حرف و وعده و وعید داده می‌شود، چرا کسی در عمل در پی حل مشکلات مردم نیست. به‌راستی اگر کسی این روباه بنفش را نشناسد، پیش خودش می‌گوید حتماً یک راه‌حل درست و حسابی در آستینش دارد که این طور یقه آن باند را می‌گیرد و خلاصه حرفها و.. مسأله حل کنی دارد.

حالا ببنیم راه‌حل طلایی آخوند روحانی برای میلیونها جوان چیست؟ : «مردم باید به اشتغال جوانهای خودشون امیدوار باشند!»

عجب، کسی که باند مقابل را به‌درستی، تنها اهل حرف زدن توصیف می‌کرد، می‌بینیم که تمامیت رژیم سر و ته یک کرباسند و خودش روحانی هم دقیقاً این کاره است و تنها گفتار تحویل مردم می‌دهد و یک چیزی آنطرف وعدهٴ سرخرمن، فقط به امیدواری مردم را تشوبق می‌کند. البته کسانی که این شیخ فریبکار را می‌شناسند، یعنی همهٴ مردم ایران به‌ویژه جوانها، به او نیشخند می‌زنند، نیشخندی همراه با افزایش درجه تراکم انفجاری خشمشان. البته رسوایی روحانی تا آنجاست که باند رقیب هم به او می‌خندند و مسخره‌اش می‌کنند، ملاحظه کنید: مهدی محمدی، مهرهٴ باند خامنه‌ای می‌گوید: «(روحانی) امروز گفته است مردم باید مطمئن شوند جوان آنها آینده شغلی دارد! ایشان مدتی است با موضوع بیکاری شوخی و تفریح راه انداخته است».

این مهرهٴ دلواپس، بعد هم منظورش از بازیچه و تفریح قرار گرفتن معضل بیکاری جوانها توسط روحانی را، با آمار و ارقام باز می‌کند و اضافه می‌کند: «احتمالا در جهت همین اطمینان بخشیِ (روحانی به جوانهاست) که حدود ٣٠ درصد شاغلان از سال ٩٢ تاکنون و در دولت ایشان بیکار شده‌اند و حدوداً همین میزان هم نگرانند تا پایان دولت ایشان شغلشان را از دست بدهند. نتیجه استراتژی اطمینان‌دهی دولت در موضوع اشتغال، زدن تاریخی‌ترین رکورد بیکاری در کشور بوده است».

واقعیت این است در رژیمی که پایه و اساسش روی چپاول، دزدی، رانت‌خواری و پارتی‌بازی سوار شده است، هیچ راه‌حلی برای خروج از این بحرانهای درهم تنیده وجود ندارد. به همین دلیل مردم هم خوب می‌دانند که راه‌حل پایان دادن به همهٴ این مشکلات چیست؟

راه‌حلی ریشه‌یی و پایه‌یی که درمان همه دردها و رها شدن سرزمین و مردم ایران‌زمین از چنگال این همه رنج و حرمان است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f6a05da1-c72d-4635-8466-c2c2375cfb5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات