728 x 90

برجام، زهرخواران رژيم,

عراقچی: تمدید تحریمها هیچ ارتباطی با برجام ندارد!

-

عراقچی
عراقچی
در حالیکه خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع در سوم آذر 95 در دیدار با مزدوران بسیجی گفت اگر این تمدید، اجرایی و عملیاتی شود، قطعاً نقض برجام است و بدانند جمهوری اسلامی ایران حتماً در مقابل آن واکنش نشان خواهد داد»، عراقچی مذاکره‌کننده ارشد رژیم آخوندی و معاون ظریف گفته بود: «از اول هم قرار نبود تحریم‌های غیرهسته‌یی برداشته شود. ما صرفاً درباره موضوع هسته‌یی و تحریم‌های هسته‌یی مذاکره کردیم. تحریم‌های موشکی هم‌چنان به قوت خود باقی است؛ چرا که در این باره مذاکره نکردیم یا درباره تحریم‌های اولیه و تروریسم که مربوط به روابط دوجانبه میان ایران و آمریکا و حمایت ما از جنبش‌های مقاومت است که از نظر غربی‌ها در چارچوب گروه‌های تروریستی خوانده می‌شوند. بر همین اساس می‌شود گفت تمدید تحریم‌ها علیه ایران هیچ ارتباطی با برجام ندارد و نباید آن را با برجام گره زد» (روزنامه حکومتی مردم‌سالاری9آذر 95)

در همین رابطه علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم و مسئول اصلی برجام در بعد فنی نیز روز 8آذر95 اذعان کرد در صورت طی شدن مراحل قانونی مصوبه مجلس نمایندگان آمریکا برای تمدید تحریم‌های ISA علیه ایران، برجام نقض شده است» (روزنامه حکومتی وطن امروز9آذر95)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0008502a-79ec-4b08-a34d-689ad89d59d9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات