728 x 90

سوريه,

اورینت: قتل‌عام در حلب، ظرف کمتر از ۲۴ساعت توسط هواپیماهای روسی

-

آثار بمبارانها در حلب
آثار بمبارانها در حلب
اورینت تلویزیون اپوزیسیون سوریه گزارش داد «روز دوشنبه26مهر شهر حلب با یک قتل‌عامی دیگر بیدار شد، این قتل‌عام توسط هواپیماهای روسی انجام شد و شهروندان غیرنظامی را در مناطق مسکونی بخش محاصره شده شرقی هدف قرار داد. در این حمله دهها تن شهید و زخمی شدند. این در حالی است که هواپیماهای روسیه تنها چند ساعت قبل کشتار دیگری در بخش القاطرجی در شهر حلب را مرتکب شده بودند.

فعالین گفتند، طی این حمله 14 غیرنظامی در بخش المرجه شهید و دهها تن دیگر زخمی گردیدند که اغلب آنها از زنان و کودکان هستند. تیمهای نجات مشغول جستجوی قربانیان در زیر آوار و ساختمانهای ویران شده می‌باشند، برخی خانه‌های مسکونی در اثر حمله هواپیماهای روسی که با بمبهای لرزشی صورت گرفت به آتش کشیده شدند.
این کشتار تنها چند ساعت بعد از ارتکاب کشتار دیگری توسط هواپیماهای روسی در بخش القاطرجی که ساختمانهای مسکونی را هدف قرار دادند و منجر به خرابی یک ساختمان به‌طور کامل و شهادت 10تن غیرنظامی از جمله زنان و کودکان شد صورت گرفت. ...».

 

کشته شدن 14 عضو یک خانواده در بمباران حلب

بر اساس گزارش گروه امدادگران داوطلب موسوم به 'کلاه سفیدها' در جریان بمباران شرق حلب که تحت کنترل رزمندگان سوری است، ۱۴ نفر از اعضای یک خانواده از جمله 8 کودک و 2 زن، کشته شده‌اند.

طی 24ساعت گذشته حلب زیر سنگین‌ترین بمبارانها قرار داشته است.

طبق گفته مدافعان مدنی سوریه این خانواده ‌امروز دوشنبه در اثر اصابت موشک روسی در محله المرجه کشته شدند. طبق گزارش این گروه روز یکشنبه 24مهر نیز ۲۵ غیرنظامی بر اثر بمباران یک ساختمان مسکونی در محله القاطرجی کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a6cfd086-fc4f-431a-9015-08deeb3e1e1c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات