728 x 90

قتل عام 67,

بیانیه همبستگی جمعی از کارمندان دولت در تهران با جنبش دادخواهی

-

مجاهدین خلق هدف اول قتل‌عامها
مجاهدین خلق هدف اول قتل‌عامها
هموطنان و همکاران عزیز
در بیست و هشتمین سالگرد قتل‌عام تابستان ٦٧ یاد همه جانباختگان را گرامی میداریم.

28 سال از آن جنایت و نسل‌کشی بی‌سابقه توسط خمینی در تاریخ ایران گذشت. عاملان و حکام ضد شرع جنایتکار قتل‌عام 67 امروز هم‌چنان در رأس دستگاههای اطلاعاتی و سیاسی و امنیتی تا خبرگان و مجلس در مسند قدرت قرار دارند. انتشار نوار مرحوم آیت‌الله منتظری به‌عنوان یک سند تاریخی پس از 28 سال؛ از یک سو زلزله سیاسی در اعماق وجود حکومت به‌وجود آورده و سراپای وجود عاملان جنایت را هرشب و روز می‌لرزاند. از سوی دیگر وجدان هر ایرانی آزادیخواه را در ایران بیدار کرده و به جهان آدرس یک جنایت علیه بشریت بعد از سکوت بیست و هشت ساله را داده است که تا امروز هم‌چنان ادامه داشته است.

ما قاطعانه اعلام می‌کنیم که سران جمهوری اسلامی باید به جرم قتل‌عام فجیع تابستان ٦٧ و تمام جنایاتی که در طول ۳۷ سال گذشته مرتکب شده‌اند در دادگاههای بین‌المللی به محاکمه کشیده شوند. این خواست قلبی میلیونها نفر از مردم ایران است.

ما با فراخوان جنبش دادخواهی مردم ایران که از سوی خانواده‌های شهدای قتل‌عام و نیز زندانیان سیاسی منتشر شده شده؛ اعلام حمایت و همبستگی می‌کنیم. یاد همه شهدای کارمند مجاهد و مبارز در قتل‌عام 67 را گرامی می‌داریم.

از کلیه همکاران کارمندمان در سراسر کشور می‌خواهیم از هرطریق ممکن به جنبش دادخواهی بپیوندند و به این وظیفه ملی و میهنی عمل کنند.

جمعی از کارمندان دولت در تهران
12شهریور 1395.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/95ccabbd-47e6-43e2-99a3-5b59abccbe41"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات